چگونه با نظارت بر تماس خروجی موفقیت را لمس کنیم؟

توسط می 16, 2019

آیا می دانید چرا تا به امروز، در صورت داشتن موفقیت‌های کاری یا مالی، شما نتوانسته اید آنچنان که باید رشد کنید؟ این نکته را در نظر داشته باشید که فشار ها همیشه از خارج مجموعه به شما تحمیل نمی شود، بلکه اکثریت آنها از داخل است. اما به علت نداشتن آگاهی کامل و یا حتی عدم وجود ابزار مناسب برای شناسایی آنها، غالبا تصور ما بر این است که فشارهای خارجی باعث شده تا به آنچه که لیاقت داریم، دست نیابیم!!! آیا میدانید بنز، چرا بنز شده است؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌ اید چرا آلمانی ها را افرادی خشک می نامند و یا حتی آنها را آدم آهنی جاندار خطاب می کنند؟

 

چگونه با نظارت بر تماس خروجی موفقیت را لمس کنیم؟ گزارشگیری از مکالمات به چه نتیجه ای می رسیم؟

 

ساعت کار افراد در آلمان در حالت عادی کمتر از میانگین جهانی است، اما آنها موفق تر هستند. اولین و شاید مهمترین علت “تمرکز در حین کار” است. آنها در طول مدت کار، فقط کار می‌ کنند و به امور شخصی خود نمی پردازند و یا حتی به خوش و بش با همکاران نمی پردازند و فقط در جهت پیشرفت مجموعه، که نهایتا چیزی جز پیشرفت شخصی آنها نیست، قدم برمی دارند.

چگونه با نظارت بر تماس خروجی موفقیت را لمس کنیم؟ گزارشگیری از مکالمات به چه نتیجه ای می رسیم؟

افزایش راندمان پرسنل حاصل مدیریت صحیح

اینک وقت آن رسیده است که در مجموعه خود صرف نظر از وسعت آن، آلمانی کوچک بسازید. این امر فقط با نظارت، کنترل و تمرکز بر روی هدف، قابل اجرا است و نتیجه آن چیزی جز موفقیت نخواهد بود. یکی از اقداماتی که می ‌تواند به شما کمک بسزایی داشته باشد مشاهده قبوض تلفن است.

 

چگونه با نظارت بر تماس خروجی موفقیت را لمس کنیم؟ گزارشگیری از مکالمات به چه نتیجه ای می رسیم؟

 

پیشنهاد ما به شما این است، یک روز را صرف این امر کنید که قبوض تلفن سال جاری مجموعه را بررسی نمایید، مبالغ را مشاهده و نوع تماس‌ ها (تلفن با شهرستانها، تلفن همراه و شهری) را بررسی کنید. میزان هزینه تحمیل شده به شرکت را برای هر ماه مقایسه کرده و به این سوالات پاسخ دهید…

  • نوع کسب و کار من چیست؟
  • حوزه فعالیت من کجاست و چه افرادی هستند؟
  • بیشترین هزینه برای تماس در چه ماهی بوده است؟
  • میزان فروش و یا کسب درآمد در همان ماه چه تغییری داشته است؟
  • کمترین هزینه برای تماس در چه ماهی بوده است؟
  • میزان فروش و یا کسب درآمد در همان ماه چه تغییری داشته است؟
  • ارتباط هزینه ‌تماس با کسب درآمد چگونه است؟

این سوالات می تواند نمونه های کوچک از حجم بالای سوالاتی باشد که در صورت تمرکز، مقایسه و بررسی قبوض تلفن در ذهن پدیدار می شود.

 

چگونه با نظارت بر تماس خروجی موفقیت را لمس کنیم؟ گزارشگیری از مکالمات به چه نتیجه ای می رسیم؟

 

نظارت بهینه، عملکرد دقیق، درآمد بیشتر

سرویس مدیریت و تحلیل تماس به شما اجازه می دهد تا در کمترین زمان به پاسخ تمامی سوالات خود دست یابید. در این سرویس می توانید با بررسی تعداد تماس های خروجی از سانترال یا کال سنتر و یا حتی مشاهده هزینه هر تماس با توجه به تعرفه مخابرات به اطلاعات مهمی دسترسی پیدا کنید. اطلاعاتی که می تواند در آن متوجه این موضوع شوید که ارزش هر تماس از نظر هزینه ای که ایجاد می کند و بازخورد آن چگونه است. شما می توانید در نهایت به این نقطه از موفقیت برسید که چه میزان هزینه ای باید ایجاد شود تا درآمد مدنظر را به وجود آورد و یا بسیاری از مسائل دیگر که با فقط مشاهده گزارشات و یا استفاده از ویجت های تحلیل و آنالیز مکالمات امکان پذیر است.

  • امکان تفکیک تماس خروجی براساس خط شهری
  • امکان تفکیک تماس خروجی براساس خط داخلی
  • مشاهده هزینه ایجاد شده توسط هر فرد و یا تماس تلفنی ایجاد شده
  • بررسی سوابق و عملکرد افراد با استفاده از دیگر ابزارهای کاربردی این سرویس

 

چگونه با نظارت بر تماس خروجی موفقیت را لمس کنیم؟ گزارشگیری از مکالمات به چه نتیجه ای می رسیم؟

 

 

اینک پیشنهاد ما به شما این است چند دقیقه را صرف این امر کنید که در حساب کاربری و داشبورد مدیریتی تحلیل تماس خود کنترل و نظارت داشته باشید تا بتوانید به صورت لحظه به لحظه با اتفاق‌ها همراه باشید. تضمین ما به شما این است که در صورت استفاده صحیح از سرویس مدیریت و گزارش گیری از کالسنتر یا گزارش گیری از سانترال جدول عملکرد پرسنل و در نهایت مجموعه تغییری خارق العاده خواهد داشت.

هر مجموعه یک آلمانِ درون دارد که باید فعال شود، ما به شما کمک می کنیم آلمانی در قلب آسیا بسازید.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید