سوالات متداول در رابطه نرم افزار گزارشگیری از سانترال های پاناسونیک و کالسنتر های سیسکو
در اینجا سعی شده تا در حد توان به سوالات متداول کاربران در رابطه با گزارشگیری از سانترال های پاناسونیک و کالسنتر های سیسکو پاسخ داده بشه
کارایی این سرویس برای چه افرادی مناسب است؟
سرویس گزارشگیری از سانترال های پاناسونیک و کالسنتر های سیسکو برای تمامی افراد بدون توجه به مدل و سری دستگاه سانترال شان خدمات بی نظیری را ارائه می دهد که هر شرکت متناسب با وسعت و حجم تماس ها می تواند از هزاران خدمات رایگان و ستاره دار این سرویس بهره مند گردد . تحلیل تماس ها مختص به شرکت هایی خاص نیست و شامل تمام افراد می شود. از کم ظرفیت ترین تا پرظرفیت ترین سیستم های ارتباطی می توانند از این سرویس استفاده کنند.
نرم افزار دقیقا چطور کار میکند؟
برای آشنایی بیشتر با نرم افزار با کلیک بر روی لینک کال لاگ چیست وارد صفحه مورد نظر بشید و توضیحات کامل رو مشاهده کنید.
اجملا اینکه سرویس گزارشگر ابری از طریق یک نرم افزار به سانترال وصل میشود و اطلاعات را از سانترال دریافت کرده و از طریق اینترنت برای سرورهای ما در دیتاسنتر آمازون ارسال میکند و شما از هر کجا به تحلیل تماس ها دسترسی دارید.برای روشن شدن موضوع ویدیو زیر رو مشاهده کنید.
آیا این نرم افزاز تحت شبکه هست؟
سرویس مدیریت و تحلیل تماس کاملا تحت بستر وب هست و به صورت Cloud کار میکند به همین دلیل برای دسترسی به آن نیاز به نصب نرم افزار جانبی نیست و از هر کجا با استفاده از اینترنت و مرورگری مثل کروم میتونید به اطلاعات تماس خود دسترسی داشته باشید
آیا کامپیوتر متصل به سانترال همیشه باید روشن باشد؟
با توجه به این که اطلاعات تماس سهم بسزایی در برنامه ریزی شرکت ها دارند . معمولا دستگاههای سانترال به گونهای طراحی شدهاند که در صورت خاموش شدن کامپیوتر سابقه تماسها را در حافظه خود نگهداری میکنند و در اولین ارتباط بعد از روشن شدن کامپیوتر آنها را ارسال میکنند ولیکن معمولا این حافظه محدود است پس بهتر است که کامپیوتر همیشه روشن باشد .
اگر کامپیوتر متصل به سانترال خاموش شود، چه اتفاقی می افتد؟
سرویس مدیریت و تحلیل تماس به گونهای طراحی شده که پس از روشن شدن کامپیوتر و اتصال به سانترال کلیه اطلاعات را از حافظه سانترال دریافت میکند.
اگر اینترنت کامپیوتر متصل به سانترال قطع شود، چه اتفاقی می افتد؟
با قطع شدن اینترنت مشکلی در کارکرد نرمافزار ایجاد نمیشود و تمامی اطلاعات در کامپیوتر متصل به سانترال ذخیره میشوند. این سرویس به گونهای طراحی شده که در زمان عدم دسترسی به اینترنت جزئیات تماس همواره در کامپیوتر ذخیره میشوند و در هنگام اولین اتصال به اینترنت در کم ترین زمان برای سرور ارسال شده و در دسترس قرار میگیرند.
چطور خریداری کنم؟
از طریق تماس تلفنی با شماره 02188903060 و به زودی از طریق وب سایت امکان خریداری سرویس وجود دارد.
کدام پلن را باید انتخاب کنم؟
برای انتخاب پلن مورد نظر باید جمع تعداد پورت های مرکز تماس خود را محاصبه کنید که مجموع تعداد خطوط شهری و داخلی میباشد. برای اطلاعات بیشتر با کلیک روی لینک صفحه تعرفه ها به صفحه مورد نظر مراجعه کنید و مثال های موجود رو مطالعه کنید.
می تونم نوع پلان خود را تغییر دهم؟
هریک از مشترکین میتوانند در زمان پایان اشتراک خود و تمدید اشتراک جدید نوع پلان خود را به پلان های حرفه ای تر تغییر دهند .
پشتیبانی هم دارید؟
بله پشتیبانی 100% رایگان ، ولیکن کلیه موارد پشتیبانی از راه دور و به صورت ریموت می باشند. در صورت نیاز با پرداخت هزینه های مربوطه امکان ارایه خدمات حضوری نیز وجود دارد.