ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی

توسط دسامبر 2, 2015

ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی به شما 6 داخلی که بیشترین تماس های ورودی را در بازه زمانی مورد نظر شما داشته اند نمایش می دهد. در اطلاعات این ویجت شما دو ستون دارید که در ستون “داخلی” شماره داخلی فرد مورد نظر را مشاهده می کنید و در ستون مقابل که تماس ها” می باشد تعداد تماس های ورودی به این شماره داخلی قابل رویت می باشد. در تنظیمات این ویجت شما امکان انتخاب تاریخ به صورت پویا و یا استاتیک را دارید. در حالت پویا به طور مثال وقتی ویجت را بر روی روز گذشته قرار می دهید همیشه اطلاعات و پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی روز گذشته را مشاهده خواهید کرد و یا می توانید با داشتن دو ویجت در کنار هم و در تاریخ های مختلف پرکارترین داخلی های روزهای متفاوت را مشاهده نمایید.

ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی

تنظیمات ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی شامل موارد زیر می باشد :

ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی پر کارترین شماره داخلی بر اساس تماس های ورودی( Most Widely Used Extensions Incoming today ) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی

در پایان :

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در سرویس گزارش گیری از مرکز تماس آنلاین Callreport کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با گزارش گیر نرم افزار سانترال یا کالسنتر به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم.

جهت دانلود نرم افزار گزارش گیری از دستگاه سانترال و نصب آن بر روی کامپیوتر کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید