ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه
کدام یک از پرسنل شرکت بیشترین مکالمه را در طی یک روز کاری داشته است؟
ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه به شما 6 داخلی که بیشترین مدت زمان مکالمه را در بازه زمانی مورد نظر شما داشته اند نمایش می دهد. در اطلاعات این ویجت شما سه ستون دارید که در ستون “داخلی” شماره داخلی فرد مورد نظر را مشاهده می کنید در ستون میانی ” تماسها “ تعداد تماس هایی که داشته اند را نمایش می دهد و در ستون آخر که “ مدت مکالمه “ می باشد مجموع کل مکالمات داخلی ذکر شده قابل رویت می باشد.
در تنظیمات این ویجت شما امکان انتخاب تاریخ به صورت پویا و یا استاتیک را دارید . در حالت پویا به طور مثال وقتی ویجت را بر روی روز گذشته قرار می دهید همیشه اطلاعات داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه روز گذشته را مشاهده خواهید کرد و یا می توانید با داشتن دو ویجت در کنار هم و در تاریخ های مختلف پرکارترین داخلی های روزهای متفاوت را مشاهده نمایید
تنظیمات ویجت در نرم افزار گزارش گیر شامل موارد زیر می باشد :
- عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه( Top Extensions by Calls Durations today ) تنظیم گردد .
- از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
- تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
- گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
- شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید
گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:
اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.
در پایان :
اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزار گزارش گیری از مرکز تلفن پاناسونیک کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.
امیدواریم که با گزارش گیر مرکز تلفن به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.
خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم.
جهت دانلود نرم افزار مرکز تلفن پاناسونیک و بهره گیری از گزارشات پیشرفته آن کلیک نمایید