ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه تماس ورودی

توسط دسامبر 9, 2015

یکی از ویجت های پر کاربرد در سرویس PBX Call Report، ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه تماس ورودی در مرکز تماس (چه سانترال و چه کالسنتر) می باشد. این ویجت به شما کمک می کند تا پرکارترین داخلی های خود را که طولانی ترین مکالمه را در تماس های ورودی تان داشته اند بشناسید. یکی از شیوه های جالب برای مشاهده افزایش یا کاهش پیشرفت شما در میزان مدت زمان تماس های ورودی و کاهش اشغالی خطوط شرکت و یا سازمان نسبت به هفته ها یا ماه های گذشته استفاده از دو ویجت در کنار هم می باشد که باید یکی را بر روی روز جاری و دیگری را بر روی دیروز تنظیم نمایید. با این شیوه در هر روز، با یک نگاه میزان پیشرفت یا پسرفت نسبت به روز گذشته و یا بازه زمانی دیگر را مشاهده خواهید کرد.

ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه تماس ورودی

اطلاعاتی که  ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه تماس ورودی ارائه می کند، به شرح ذیل می باشد…

این ویجت به شما یک نوع داده یا اطلاعات را ارائه می کند که هر آیتم نمایش دهنده بخشی توضیحی می باشد. “داخلی” در یک ستون از جدول شماره داخلی ها به ترتیب چیده شده اند. در حقیقت این عدد نمایش دهنده فردی است که پرکارترین داخلی بوده است و مدت زمان بیشتری را به مکالمه با تماس ورودی داشته است. در ستون دوم “تعداد تماس ورودی هر داخلی” را مشاهده می کنید. به طور مثال در ستون یک داخلی 306 را در رتبه اول است (فردی از واحد فروش تلفنی “خانم شکوهی”)، خانم شکوهی با پاسخ به 56 تماس در یک روز کاری بیشترین ورودی را داشته است و مجموع مکالمه اون که در ستون سوم نمایش داده می شود حدود 4 ساعت می باشد.

  • داخلی : شماره داخلی فرد مورد نظر
  • تماسها : مجموع تماس های ورودی به این داخلی
  • مدت مکالمه : مجموع مدت زمان مکالمات ورودی داخلی مورد نظر

تنظیمات در سامانه گزارش گیری شامل موارد زیر می باشد…

تنظیمات ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه تماس ورودی در مرکز تماس (چه سانترال و چه کالسنتر)

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه تماس های ورودی (Top Extensions by Calls Durations Incoming today ) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

تنظیمات ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه تماس ورودی در مرکز تماس (چه سانترال و چه کالسنتر)

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

تنظیمات ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه تماس ورودی در مرکز تماس (چه سانترال و چه کالسنتر)

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم

جهت دانلود نرم افزار گزارش گیری سانترال و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید