ویجت پرکارترین خطوط شهری
در نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال یا کال سنتر شما ویجتی تحت عنوان ویجت پرکارترین خطوط شهری دارید که یک نمودار ستونی است و به ترتیب از پرکارترین تا کم کارترین خطوط را برای شما مشخص می کند . گزارش ارایه شده آنالیز شده، تماس های شما که شامل ورودی، خروجی و تماس های بی پاسخ می باشد. به فرض مثال اگر شما 50 خط شهری را در سانترال خود ثبت کرده باشید ، 10 خط پرکارتر آن خطوطی هستن که در جدول گزارش مشاهده می نمایید. اگر به تصویر دقت کنید خط شماره 4 در رده سوم و با 87 تماس قرار گرفته است و خط شماره 1 بیش ترین تماس و خط شماره 36 کم ترین تماس را داشته است
تنظیمات ویجت پرکارترین خطوط شهری شامل موارد زیر می باشد…
- عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی پرکارترین خطوط شهری ( Trunk Utilization today ) تنظیم گردد .
- از تاریخ : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
- تا تاریخ : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
- گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
- شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید
گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:
اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.
در پایان :
اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در نرم افزار گزارش گیری Callreport کمک به شرکت و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست. امیدواریم که با نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.
جهت دانلود نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید