ویجت پر هزینه ترین تماس ها
اصولا در شرکت ها و سازمان های بزرگ یا حتی کوچک، هنگامی که صورتحساب خطوط تلفنی را دریافت می کنیم همیشه این سوال برای ما بوجود می آید که چرا مبلغ قبض آنقدر بالا بوده و بابت چه چیزی باید مبلغ گزافی را بپردازیم. و یا حتی گاه گداری به این موضوع هم فکر کرده ایم که تماس هایی که پر هزینه بوده، به کجا و چه مدت بوده اند؟؟ ویجت پر هزینه ترین تماس ها به شما کمک می کند تا قبض از آنکه حتی قبض را مشاهده کنید هزینه هر تماس را به صورت تفکیک شده و با جزئیات مشاهده کنید.
در صورت داشتن CRM امکان ایجاد صورت حساب تماس برای هر داخلی نیز وجود دارد که مناسب شرکت و حتی هتل ها می باشد. و یا حتی می توانید این ویجت را با فرد مورد نظر به اشتراک بگذارید.
کارایی ویجت پر هزینه ترین تماس ها
امکان کنترل تماس ها در شرکت در همان روز و لحظه ای که اتفاق می افتد بسیار کارآمدتر خواهد بود پس استفاده از این ویجت به شدت توصیه می شود. به کمک ویجت پر هزینه ترین تماس ها شما 4 تماسی که بیش ترین هزینه را برای شما دربر داشته اند مشاهده خواهید کرد. در قسمت تنظیمات این ویجت شما هر بازه زمانی را که انتخاب کرده باشید، پرهزینه ترین های همان بازه زمانی را برای شما نشان می دهد. می توانید در یک داشبورد چندین مورد از همین ویجت را تعریف کنید و برای واحد های مختلف سازمان و یا حتی روزهای مختلف تعریف و تنظیم کنید.
تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد :
- عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی پرهزینه ترین تماس ها تنظیم گردد
- از تاریخ : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
- تا تاریخ : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
- گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
- شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید
گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:
اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.