میزان ترافیک تماس ها بر اساس مدت زمان مکالمه در 24 ساعت
ترافیک تماس ها به تمامی اتفاقاتی گفته می شود در مرکز تماس رخ داده است. تماس های ورودی، خروجی و از دست رفته هر سه رویدادی است که اتفاق می افتد. هر تماسی که با یکی از شماره های موجود و تعریف شده در کالسنتر برقرار شود جزء ترافیک تماس محسوب می شود. نکته ای که اهمیت دارد این است که بر اساس بازه های زمانی مختلف می توانید ترافیک تماس را کنترل نمائید. با استفاده از نمودار میزان ترافیک تماس ها بر اساس مدت زمان مکالمه در 24 ساعت ترافیک تماس های شما بر طبق تاریخی که انتخاب نموده اید بر اساس مدت زمان مکالمه به تفکیک تماس های ورودی ، خروجی و کل مکالمات به شما نمایش می دهد. علائم و رنگ ها در نمودار عبارتند از:
- تماس های ورودی : رنگ آبی
- تماس های خروجی : رنگ مشکی
- مدت زمان کل مکالمات : رنگ سبز
- بازوی عمودی : تعداد تماس ها
- بازوی افقی : ساعت تماس ها
به عنوان مثال…
در تصویر زیر ما بیشترین میزان مکالمه را در حدود ساعت 10 صبح داشته ایم که مجموع مدت زمان کل مکالمات ما 9:33:17 ، مدت زمان کل مکالمات خروجی 6:46:32 و مدت کل مکالمات ورودی 2:46:45 بوده است ، بنابراین پیک تماس های ما در ساعت 10 صبح می باشد که برای ما از درجه اهمیت بسیاری برخوردار است . توجه داشته باشید در قسمت تنظیمات نمودار شما می توانید بازه های زمانی مختلفی را انتخاب کنید، برای نمونه در تصویر زیر ، ما نمودار را بر اساس دیروز (روز گذشته) قرار داده ایم .
توجه داشته باشید اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزار سانترال تلفن کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد.
مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.
امیدواریم که با نرم افزار سانترال تلفن به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم. خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم
جهت دانلود نرم افزارسانترال تلفن و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید