مدیریت هوشمند و تحلیل تماس ها تحت وب

توسط می 1, 2019

نرم افزار، مجموعه ای از خدمات جامع است که به کمک آن می توان برخی از امور را به راحتی در کامپیوتر انجام داد. هر نرم افزار برای کاربردی خاص طراحی شده است اما ویژگی مشترکی که میان تمامی این برنامه ها وجود دارد محدودیت در خدمت رسانی است، بدین معنا که برای استفاده از آن، نیاز به لوح فشرده یا CD محصول جهت نصب در کامپیوتر حیاتی است و پس از نصب باید با کمک قفل سخت افزاری و بارگذاری فایل پشتیبان از اطلاعات استفاده کنید. این روند زمان بسیار زیادی را هدر می ‌دهد و در برخی مواقع اخطارهایی که در حین نصب ظاهر می شود فرد را از پیشروی در راه اندازی نا امید می کند. در بهترین حالت در صورتی که نرم افزار به درستی نصب و راه اندازی شده باشد می توانید با حضور در محل کار از آن استفاده نمایید.

سرویس مدیریت و تحلیل تماس تحت وب

البته این دست از نرم افزار ها به دو بخش تقسیم بندی می شوند دسته ای که تعداد بسیار زیادی از محصولات را شامل می شود دارای ویژگی تک کاربره است و امکان اشتراک اطلاعات و یا استفاده تحت بستر شبکه در همان مجموعه را به فرد نمی دهد. دسته دوم که تعداد محدود از نرم افزار ها در این مجموعه قرار دارند به کاربر این امتیاز را می دهد که با استفاده از قابلیت شبکه از نرم افزار استفاده کنند.

سرویس مدیریت و تحلیل تماس تحت وب

چگونه می توان در هر شرایط به اطلاعات مورد نیاز، دسترسی داشت؟

مدیران موفق امروزه استفاده از نرم افزار هایی که تحت بستر اینترنت و بدون محدودیت جغرافیایی هستند را در دستور کار خود قرار داده اند. علت این انتخاب دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز است، هر مدیر آینده ‌نگری تمامی تلاش خود را می ‌کند تا بتواند در کارزار رقابتی به بهترین شکل ظاهر شود. بررسی رقبا، سنجش قدرت، بررسی نقاط قوت و ضعف و بسیاری از موارد دیگر سرفصل هایی است که همواره باید مورد بررسی قرار گیرد به همین دلیل به روز بودن اطلاعات و همچنین سهولت در دسترسی به آنها از الزامات حیاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.بدین منظور استفاده از نرم افزارهای تحت بستر وب از جمله راهکارهایی است که می‌توان به آن اشاره نمود.

سرویس مدیریت و تحلیل تماس تحت وب

نرم افزارهای تحت وب انتخاب مدیران هوشمند

سرویس مدیریت و تحلیل تماس به گونه ای طراحی شده است که کاملا مستقل عمل می ‌کند و به کاربران خود اجازه می دهد تا بتوانند صرف نظر از مکان و زمان به تحلیل و بررسی مکالمات سانترال یا کال سنتر خود بپردازند. این امر به راحتی و تنها از طریق نام کاربری و رمز عبور ثبت شده در سیستم میسر است و فقط کافیست تا وارد وب سایت شده و اطلاعات کاربری خود را درج کنید، پس از آن در کوتاه ترین زمان به داشبورد مدیریتی دسترسی خواهید داشت و می توانید گزارشات مورد نظر خود را دریافت و یا حتی با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

مدیریت هوشمند و تحلیل تماس ها تحت وب

حذف محدودیت های جغرافیایی، بررسی و تحلیل دقیق

این سرویس بر روی بستر وب فعال است ، پس شما می توانید به کمک اینترنت جزئیات و اطلاعات تماس های سانترال و یا کال سنتر خود را از هر کجا و با هر ابزاری که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد بررسی و تحلیل کنید و لازم نیست نرم افزار خاصی  را نصب کنید و یا حتما در محل شرکت و یا سازمان خود حضور داشته باشید. سرویس مدیریت و گزارشگیری تماس ها، سازگاری کاملی با تمامی سخت افزار ها الکترونیکی مانند لپتاپ، موبایل، آی پد، تبلت و… دارد و همانطور که بیان شد ورود به داشبورد به کمک هر سخت افزاری امکان پذیر است و تمامی اطلاعات و تحلیل ها قابل مدیریت، مشاهده و بررسی است.

مزایای استفاده ازسرویس مدیریت و تحلیل تماس تحت وب

  • امنیت اطلاعات
  • سرعت و دقت بالا
  • حذف موانع جغرافیایی
  • عدم نیاز به نصب نرم افزار
  • سهولت دسترسی به اطلاعات
  • عدم نیاز به تهیه نمودن فایل پشتیبان یا بک اپ
  • مدیریت آسان و همزمان شعب مختلف در یک لحظه
  • امکان استفاده از هر نوع سخت افزار قابل اتصال به اینترنت
از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید