ترفند مدیریتی نظارت کامل بر تماس ها
علت استفاده از دستگاه سانترال یا کال سنتر چیست؟ چرا اصلا باید خطوط شهری را مدیریت کرد؟ آزاد نگهداشتن خطوط شهری اصلی در شرکتها چه اهمیتی دارد؟ علت این همه سخت گیری چیست؟ پاسخ به این سوالات بسیار روشن است… جلب رضایت فرد تماس گیرنده، ایجاد رغبت برای برقراری دوباره تماس و در نهایت کسب در آمد…
ترفند مدیریتی نظارت کامل بر تماس ها
بلی، کسب در آمد به تمامی این نکات ریز ارتباط دارد و می توان تمامی موارد را در سر تیتر “ترفند مدیریتی نظارت کامل بر تماس ها ” گنجاند. گروه بندی کردن واحدها در کالسنتر یا سانترال، استفاده از خطوط شهری رند و فعال سازی سرویس دیزا یا همان راهنمای صوتی چند مرحله ای همگی در افزایش رضایت مشتری تأثیر مستقیم دارد. بدون آنکه فرد کاملا متوجه یا درگیر آن شود.
با توجه به مطالب فوق می توان اینگونه نتیجه گیری نمود که سهولت برقراری تماس ها با شرکت ها بسیار اهمیت دارد. در نتیجه روند مکالمات باید به خوبی رعایت شود. به عنوان فردی دلسوز و مسئول در مجموعه شاید همواره به دنبال راه حلی مناسب هستید که بتوانید بر روی مکالمات کنترل داشته باشید و یا از درست اجرایی شدن آنها اطمینان حاصل کنید. واژه “راه حل مناسب” می تواند برداشت های متفاوت را در ذهن ایجاد کند اما نقطه تشابه اکثر برداشت ها شاید موارد زیر باشد…
- دسترسی آسان
- مدیریت درلحظه
- دقیق و حساب شده
- سهولت در کاربری
- صرفه جویی در زمان
- صرفه جویی در هزینه
- گویا و ساده با اطلاعاتی جامع
مدیریت تماس ها راهکاری برای افزایش درآمد
با توجه به مطالب گفته شده در پاراگراف بالا می توان اینگونه بیان نمود که قطعاً تمامی مدیران به این نتیجه رسیده اند که مدیریت تماس ها امری ضروری است. اما شاید به ابزار آن آشنایی ندارند و یا حتی به دلیل مشغله کاری زیاد نمی دانند که چنین ابزاری طراحی شده است. این نکته نیز قابل ذکر است که هر چه رضایت یک کاربر یا مشتری از خدمات و یا محصولات ما بیشتر باشد نمودار کسب درآمد ما رشد بسزایی خواهد داشت زیرا او به صورت یک بازاریاب رایگان، محصولات و یا خدمات ما را به دیگران معرفی می کند. اما در صورتی که این اتفاق برعکس رخ دهد و به هر دلیلی از ما ناراضی گردد، در این لحظه بر خلاف حالت رضایتمندی، اون شکایت خود را به افراد بیشتری خواهد گفت که نتیجه آن، ایجاد رزومه ای بد در ذهن افرادی است که حتی ما را نمی شناسند. این اتفاق را می توان بسیار هولناک و خطرناک دانست.
تبدیل مشتری به بازاریاب رایگان، هدف مدیران عمل گرا
سرویس مدیریت و تحلیل تماس راه حلی جامع، آسان و کاربردی است که می توانید از آن به عنوان یک مشعل نورانی استفاده کنید تا بر تمامی زوایای تاریک و ناپیدای مجموعه مسلط شوید. این سرویس گزارش گیری از سانترال و آنالیز تماس ها در کالسنتر تحت بستر وب فعالیت می کند و اطلاعات جامعی را به کمک اِلمان های گرافیکی در اختیار شما قرار می دهد. امکان فیلتر کردن تمامی رویدادها بر اساس زمان، ساعت، تاریخ و گروه بندی صورت گرفته از امکاناتی است که کارآیی آن در تمامی ویجت ها قابل لمس است. پوشش تمامی رویداد ها به صورت آنلاین و نمایش آنها بر روی پنل مدیریتی یا داشبورد ویژگی مهمی است که به واسطه آن می توانید اطلاع رسانی هایی خاص را فعال سازی کنید.
ارسال پیامک به تماس گیرنده در صورتی که تماس در ساعت تعطیلی مجموعه برقرار شود و همچنین هشدار به کارمندان از طریق ایمیل در صورت بی پاسخ ماندن تلفن داخلی آنها و بسیاری از موارد دیگر که به راحتی قابل تنظیم و برنامه ریزی است…
سرویس مدیریت و تحلیل تماس قادر است تمامی رخداد های ورودی یا خروجی را تحلیل نماید و متناسب با آنها گزارشاتی ویژه را ایجاد کند. بیش از ۷۰ ویجت در این راه به کاربران سرویس کمک می کند تا اطلاعات مورد نظر خود را مشاهده نمایند. با استفاده از گزارشگر حرفه ای و هوشمند می توانید از رویدادهایی که موجب می شود تا کاربر از مجموعه ناراضی شود، آگاهی یابید و آنها را سریعاً مرتفع نمایید. موارد نظیر بی پاسخ ماندن تماس ها، مدت زمان طولانی در صف انتظار بودن، ارجاع فرد به واحدهای مختلف، برطرف نشدن مشکل در یک یا نهایتا دو تماس اولیه، تعداد تماس ها در پایان ساعت اداری و…
سرویس مدیریت و تحلیل تماس به شما کمک می کند تا بتوانید مشتریان را به بازاریاب رایگان برای مجموعه تبدیل کنید.