نمایش آنلاین وضعیت افراد در صف انتظار تلفن

توسط نوامبر 20, 2016

نمایش آنلاین وضعیت افراد در صف انتظار تلفن

یکی از ویجت های بسیار پر کاربرد و جدید در سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی، ویجت نمایش آنلاین وضعیت صف تماسها می باشد. با استفاده از این ویجت شما در یک لحظه می توانید متوجه بشوید که در حال حاضر چند تماس گیرنده در صف انتظار وجود دارد تا کارشناسان شما تماس آنها را پاسخ بدهند. در حال حاضر این قابلیت در مرکز تلفنهای مبتنی بر استریسک مانند الستیکس و کلیه دستگاه های سانترال که از قابلیت CTI پشتیبانی میکنند فعال می باشد.

این ویجت اطلاعات زیر را نمایش می دهد.

  • موقعیت در صف : که نوبت فرد تماس گیرنده را در صف مشخص می کند
  • شماره تماس گیرنده : شماره تلفن تماس گیرنده را در صف مشخص می کند
  • مدت انتظار : مدت زمان انتظار تماس گیرنده را در صف مشخص می کند.
  • در هر ویجت امکان تعریف یک صف وجود دارد و هر ویجت می تواند ۸ نفر اولی که در صف منتظر هستند را نمایش بدهد.

تنظیمات ویجت نمایش آنلاین وضعیت صف تماس های تلفنی به شکل زیر می باشد.

تنظیمات مربوط به نمایش آنلاین وضعیت صف تماسها

این ویجت در کنار بیش از ۶۰ ویجت دیگر در سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی می تواند به شما تصویر واضحی از وضعیت ارتباطات سازمان یا شرکت ارایه دهد.

اگر سوالی داشتید خوشحال می شویم پاسخگو شما باشیم.

مدیریت صف انتظار در تلفن گویا کال سنتر ها

یکی از امکاناتی که کال سنتر ها و دستگاه های سانترال به کاربران خود می دهند این است که بتوانند تماس گیرندگان با مجموعه را در ساعات شلوغی و پرترافیک تماس در صف پاسخگویی قرار دهند. این صف شرایط ویژه ای را برای کاربران فراهم می کند به طور مثال به فرد بیان می کند که چند نفر در پیش از او در صف حضور دارند و زمان تقریبی که بتواند با اولین اپراتور یا کارشناس صحبت کند چند دقیقه می باشد. گزارشگر ابری به واسطه ابزارک هایی که در داشبورد ایجاد می شود این دسترسی را به کابران خود می دهد که بتوانند به صورت آنلاین و آفلاین صف انتظار تماس را مشاهده کنند.

منظور از آنلاین این است که در همان لحظه که تماس گیرنده در صف است او را رصد کنید و آفلاین به معنای بررسی و مشاهده تعداد افراد در صف در یک بازه زمانی هستند.

نمایش آنلاین وضعیت افراد در صف انتظار تلفن

ویجت مدیریت صف انتظار چه کمکی به شما می کند؟

بسیار واضح است که گزارشات این ابزارک یا ویجت می تواند مشکلات موجود در سیستم را به شکلی واضح تر برای شما بیان کند که ممکن است شما از آن بی اطلاع هستید. این موضوع را با بیان مثالی توضیح خواهیم داد. تصور کنید با استفاده از ویجت نمایش آنلاین وضعیت افراد در صف انتظار تلفن و بررسی آن در روزهای مختلف متوجه شدید که تعداد افرادی که در ساعات 10 صبح تا 12 (بازه زمانی 2 ساعته) تماس می گیرند بیشتر از دیگر زمان ها است و به علت طولانی شدن مدت زمان انتظار افراد دیگر رغبتی برای ادامه مکالمه ندارند و تماس قطع می شود اینک اگر این تماس ورودی با واحد فروش باشد قطعا ضربه ای مهلک به درآمد شما وارد شده است. راه حل چیست؟ در این رایط بسته به شرایط و قابلیت های مجموعه می توانید افرادی را به صورت پاره وقت استخدام نمایید و یا در آن بازه زمانی پرسنل دیگرا واحد ها را به صورت چرخی به کمک کارمندان واحد فروش اعزام کنید و یا هر مورد دیگری که وجود دارد.

گزارشگر ابری راهکاری برای دستیابی به اهدافی بزرگ…

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید