مرکز تماس کم ظرفیت پاناسونیک و گزارشگر ابری
برای مدیریت راحت و آسان مکالمات تلفنی در شرکتها و سازمانها میتوان از سانترال یا کالسنتر استفاده نمود. به دلیل وجود کسب و کارهای مختلف با ابعاد گوناگون و حتی نوع استقرار پرسنل مرکز تماس های مختلف با ظرفیت ها و قابلیت های متنوع روانه بازار شده است. پاناسونیک نیز به عنوان شرکتی پیشتاز در این عرصه، مرکز تماس های خود را در سه گروه با نامهای کم ظرفیت، پرظرفیت دیجیتال و پرظرفیت تحت شبکه روانه بازار کرده است.
[link-parts row=2 align=center]
مرکز تماس کم ظرفیت پاناسونیک چیست؟
همانطور که از نام این دسته بندی مشخص است ظرفیت و گنجایش محدودی دارد، اما اصلاً نباید برداشت شما از ظرفیت کم به این معنا باشد که دستگاه هیچ کارایی ندارد. امکان اتصال به گزارشگر ابری ویژگی بسیار خاص و کاربردی است که به کاربر و یا حتی مدیر اجازه میدهد از هر مکانی روند مدیریت خطوط شهری، پرسنل و واحدهای مختلف و حتی مشتریان را تحت کنترل خود داشته باشد. در این دسته بندی ۵ محصول وجود دارد که مهمترین آنها که قطعاً اسم آن ها به گوشتان خورده است تنها چهار مدل است که هنوز شرکتهای کوچک از آن استفاده می کنند…
- KX-TES824
- KX-TEM824
- KX-TA308
- KX-TEA308
سازگاری نرم افزار و سانترال پاناسونیک با یکدیگر
تمامی مدل های کم ظرفیت پاناسونیک ذاتا آنالوگ هستند، اما این دلیلی بر محدود بودن دایره و حوزه فعالیت در این دسته از محصولات نیست. امکان اتصال به کامپیوتر و برنامه ریزی تمامی داخلی ها و همچنین دریافت ریز گزارشات از طریق داشبورد به راحتی در تمامی مدل های سانترال کم ظرفیت وجود دارد. به راحتی می توانید به کمک داشبورد و ویجت های مورد نظر تماس های دریافتی، خروجی (برقرار شده با خارج از سانترال) و از دست رفته را کنترل و نظارت کنید. امکان دریافت تحلیل ها و اطلاعات هر تماس و مکالمه برقرار شده در کوتاه ترین زمان (در زمانی بسیار کمتر از یک دقیقه) ابتکار عملی است که تنها به واسطه همکاری پاناسونیک و PBXDom ممکن شده است.
[link-parts row=1 align=left]
اگر سانترال کم ظرفیت دارید با خیال آسوده می توانید از گزارشگر ابری استفاده کنید…
امکان استفاده ۱۴ روز تست رایگان و بهره مندی از تمامی امکانات نرم افزار تنها با ثبت درخواست…