ترفند مدیریتی نظارت کامل بر تماس ها
خلق موفقیت جدید با نظارت کامل بر تماس ها با استفاده از گزارشگیری دقیق و جامع از سانترال یا کال سنتر به راحتی امکان پذیر است زیرا شما می توانید جواب …
خلق موفقیت جدید با نظارت کامل بر تماس ها با استفاده از گزارشگیری دقیق و جامع از سانترال یا کال سنتر به راحتی امکان پذیر است زیرا شما می توانید جواب …
تحقق هدف مشتری مداری تنها با مدیریتی پویا و هدفمند که باعث می شود بتوانید با آگاهی بیشتر در مورد مشتریان خود اقداماتی هوشمندانه را …
چگونه با نظارت بر تماس خروجی موفقیت را لمس کنیم؟ پاسخ و راه حل آن بسیار آسان و کاربردی است تنها کافیست تا در داشبورد مدیریتی خود سر بزنید و در …
چگونه با نظارت بر مکالمات به کسب درآمد بیشتر برسیم؟ مدیران کنجکاو و خلاق با استفاده از سرویس گزارش گیری تماس هوشمند به راحتی درآمد خود را افزایش …
آگاهی از تعداد تماس ها راه حل مدیران خلاق است، زیرا به آنها کمک می کند تا از سهم ویا درصد هر رویداد آگاهی داشته باشند و با برنامه ریزی دقیق تری …
پاسخ به تمامی تماس ها تضمین افزایش فروش است. آیا در صحت این جمله شک دارید؟ پیشنهاد می کنیم با گزارشگیری از سانترال یا کال سنتر ترفند های فروش بهینه …
داشبورد هوشمند راهکاری برای مدیریت آسان است که اجازه می دهد تا بتوانید در کمترین زمان اطلاعات با ارزش و مهمی را دریافت کنید و براساس آن برنامه ریزی …
نرم افزار، مجموعه ای از خدمات جامع است که به کمک آن می توان برخی از امور را به راحتی در کامپیوتر انجام داد. هر نرم افزار برای کاربردی خاص طراحی شده است اما ویژگی مشترکی که میان تمامی این برنامه ها وجود دارد محدودیت در خدمت رسانی است، بدین معنا که برای استفاده از […]
مدیریت موفق با استفاده از قابلیت هشدار در سرویس مدیریت تماس سرویس مدیریت گزارش گیری و تحلیل تماس عهده دار ثبت و ذخیره سازی تمامی رویدادهایی است که در سانترال یا کال سنتر اتفاق میافتد. بر همین مبنا می توانیم با تعریف شرایطی خاص به این سرویس گزارش گیری تماس دستور دهیم، در صورتی که […]