سامانه هوشمند مدیریت تماس برای آژانس‌ مسافرتی

توسط سپتامبر 24, 2019

 

سفر انگیزه‌ای برای تکرار زندگی دوباره است. آژانس های مسافرتی عهده‌ دار مهیا کردن شرایط سفر برای افراد هستند. راحت و آسان شدن امکان سفر و همچنین وجود تورهای متنوع که محبوبیت زیادی دارند، موجب شده که رقابت در این حوزه به شکل چشمگیری افزایش یابد. سرعت بالای رشد تکنولوژی می‌تواند در این رقابت کمک حال مدیران آینده نگر باشد. استفاده از ابزارهای کاربردی به صورت هوشمندانه و تخصصی باعث ایجاد تمایزی شگفت میان شما و رقبای تان خواهد شد. یکی از این ابزارهای کاربردی سرویس مدیریت و تحلیل تماس است. تفاوت شما و عملکردتان پس از اجرایی کردن این سرویس را می ‌توانید از میزان افزایش سود و مانده حسابتان چک کنید. تفاوت بسیار مشهود است…

 

با بهره گیری از ویژگی های سامانه هوشمند تماس می توانید در این رقابت پیروز شوید

 

“با سرویس مدیریت و تحلیل تماس یک بار برای همیشه از رقبای تان پیشی بگیرید به طوری که هیچ‌ گاه به گردتان هم نرسند”

پس از گذشت سال ‌ها و با پدیدار شدن ابزارهای گوناگون ارتباطی که با رشد تکنولوژی و تلفن ‌های هوشمند پا به عرصه حضور گذاشته اند، خطوط تلفن همچنان شاهراه اصلی ارتباطی میان شرکت ها و مشتریان هستند، که آژانس های مسافرتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تماس تلفنی از خطوط شهری با اختلاف بسیار زیاد در صدر جدول این ارتباط دوسویه قرار دارد و اکثریت ارتباطات در شرکت‌ ها بر همین پایه استوار است، اما نکته ای عجیب که بسیاری از شرکت های تولید کننده نرم افزار های مدیریتی آن را در نظر نگرفته اند اهمیت این پل ارتباطی (خطوط شهری تلفن) میان مشتریان و آژانس های مسافرتی است. ابزاری که بتواند تحلیلی تخصصی از این درگاه به صورت کاملاً هوشمند ارائه کند تا قبل از “سرویس مدیریت و تحلیل تماس” وجود نداشت.

 

“با بهره گیری از ویژگی های سامانه هوشمند تماس می توانید در این رقابت پیروز شوید”

با بهره گیری از ویژگی های سامانه هوشمند تماس می توانید در این رقابت پیروز شوید

 

*۸ مزیت کاربردی سامانه هوشمند مدیریت تماس برای آژانس‌ مسافرتی

سرویس مدیریت و تحلیل تماس به عنوان ابزاری کاربردی می ‌تواند یک همراه تاثیر گذار در راستای ارتقای کسب و کار آژانس های مسافرتی باشد و یک مدیر عملگرا می‌ تواند با تکیه بر آن رونق کسب و کار را تضمین کند. در ادامه به دستاورد هایی که در صورت اجرایی کردن این سرویس بدست خواهید آورد، اشاره کرده ایم…

 

[text-pic-parts row=1]

بیش از 70 ویجت کاربردی می تواند در این راه کمک رسان مدیران هدف گرا باشد، ویجت هایی که با مشاهده گزارشات آنها علل ضعف و یا بازدهی هر پرسنل را مشاهده کنید و با استفاده از ترفندهای مدیریتی خود ضعف های شناسایی شده را پوشش دهید.

 

[text-pic-parts row=2]

هر فرد باید در طول ۸ ساعت کار روزانه بازدهی مناسبی داشته باشد، سنجش این بازدهی تنها در یک دقیقه قابل پیگیری و مشاهده است. با کنترل روزانه داشبورد در کوتاه ‌ترین زمان، راهکارهای مفیدی در پیش چشمانتان نقش می بندد که موجب بهبود کیفیت عملکرد کارمندان خواهد شد و نتیجه آن شکل گیری مجموعه ای پویا و خلاق است.

“در پنل مدیریتی خود می توانید با دو کلیک داشبورد های مختلف برای کنترل و بهبود بهره ‌وری پرسنل بسازید”

 

[text-pic-parts row=3]

تصور کنید در روزنامه، تراکت، شبکه اجتماعی و وبسایت تبلیغات کرده‌اید. گزارش نهایی به شما اعلام می کند که 130 تماس ورودی از روزنامه، ۵۰ تماس ورودی از تراکت، ۲۵۰۰ تماس ورودی از شبکه اجتماعی و ۱۶۰۰ تماس ورودی از وبسایت داشته اید. پس از مشاهده این گزارش قطعاً مدیریت تبلیغات آسانتر و همچنین منطقی تر صورت می گیرد و از هدر رفت سرمایه نیز جلوگیری می شود.

“با انتخاب تاثیر گذارترین روش تبلیغ برای هر واحد مختلف در آژانس مسافرتی، سرمایه را مدیریت کنید و هم چنین سودآوری بیشتری را ایجاد کنید.”

 

[text-pic-parts row=4]

“آینده ای قوی از تجربیات گذشته بسازید و این کار را براساس گزارشات آماری دقیق انجام دهید”

 

[text-pic-parts row=5]

با سامانه هوشمند مدیریت تماس به راحتی آن ۲۰% را شناسایی کنید و با درایتی هوشمندانه آنها را مدیریت کرده و تجربه فروشی فوق ‌العاده را رقم بزنید.

 

[text-pic-parts row=6]

معرفی تور ها و خدمات، ارسال پیامک های تبلیغاتی پس از اتمام هر مکالمه و معرفی تور و یا کدهای تخفیف. روش دیگر استفاده در صورت بی پاسخ ماندن تماس هاست که می توان متن گوناگون برای اتفاقات تعریف کرد، و یا حتی اعلام به واحد مربوطه برای برقراری تماس با مشتری که در پایان ساعت اداری با آن کانتر تماس گرفته است.

تمام این عملکرد ها به صورت هوشمند و خودکار می باشند. لازم به ذکر است که این ویژگی با پنل پیامکی که قابلیت API داشته باشد، امکان پذیر است.

 

[text-pic-parts row=7]

دسته بزرگ ویجت های مدیریت هزینه به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی از طولانی ترین تماس ها آگاه شوید و هزینه ایجاد شده هر تماس را مشاهده کنید. از نمونه این ویجت ها می توان به بیشترین شماره های گرفته شده، پرکارترین داخلی ها بر اساس تمام تماس خروجی اشاره کرد. یکی از مهم ‌ترین ویجت ها در این دسته، ویجت هزینه تماس های خروجی است که وظیفه آن نمایش هزینه ایجاد شده برای هر مکالمه است. شما به عنوان مدیری فعال می توانید با آگاهی از هزینه هر تماس، برای کاهش هزینه های مجموعه، راهکارهایی مناسب را پیاده سازی کنید.

“استفاده از ویجت های هزینه ‌ای، راهکاری اساسی و کاربردی برای کاهش و مدیریت هزینه ها در آژانس های مسافرتی”

 

[text-pic-parts row=8]

انتخاب بهترین ساعت کاری آژانس گردشگری برای مدیریت بهتر تماس ها، تغییر در سبک تبلیغات بر اساس زنگ خور هر کانتر و یا سود آورترین خدمات، تنظیم آیین ‌نامه برای مرخصی در هر کانتر به صورت اختصاصی، جابجایی یا استخدام و یا حتی تعدیل نیرو متناسب با عملکرد هر کانتر از حداقل مواردی است که باعث می ‌شود تا به آژانس هواپیمایی موفق تبدیل شوید.

“موفقیت، نیازمند دانشی است که سرویس مدیریت و تحلیل تماس آن را در اختیار شما قرار می دهد.”

 

[text-pic-parts row=9]

شما به عنوان یک مدیر نابغه می توانید با فعال سازی فقط ۳ ویجت در داشبورد مدیریتی خود تمامی موارد را مبتکرانه برطرف کنید و نتیجه حاصل از استفاده ویجت ها را می ‌توانید در گزارش ماه قبل و این ماه در داشبورد بررسی کنید.

 

[text-pic-parts row=10]

استفاده از سامانه هوشمند در آژانس مسافرتی و دریافت گزارش های تفصیلی و یا حتی اجمالی نتیجه ای جز پیشرفت ندارد. توانمند سازی و بهره گرفتن از تک تک امکاناتی که تا قبل از آن به شدت نادیده گرفته شده بود اولین دستاورد خواهد بود. یک مثال بسیار ساده که اکثر مدیران آن را فراموش کرده اند انتخاب مناسب ترین خط شهری در تبلیغات است، این سامانه به شما کمک می کند تا خط شهری پر تماس را بشناسید، اینک راهکار مشخص است استفاده از آن خط برای تبلیغات و بکارگیری روش هایی مانند دایورت یا روتاری برای آزاد نگهداشتن خط به صورت مستمر.

“سرویس مدیریت و تحلیل تماس، معیاری استاندارد برای مدیریت امکانات و توانمندی ها در آژانس مسافرتی است”

 

داشبورد های مختلف و ویجت ها در زمانی کمتر از ۱۵ دقیقه ایجاد می شوند. سادگی کار با سامانه، گویا و شفاف بودن آن موجب ایجاد تغییراتی جدی در کسب و کارتان خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88903060 تماس حاصل فرمایید.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید