سرویس مدیریت و تحلیل تماس چیست

اولین سرویس مدیریت هوشمند تماس

اولین سرویس مدیریت هوشمند تماس

گزارشگر ابری چیست؟

حتی با پیشرفت راه های نوین ارتباطی‌ باز هم خطوط تلفن یکی از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی هستد. به واسطه ارتباط مستقیم تماس گیرندگان از طریق خطوط تلفن با شما تحلیل تماس‌ها و خطوط شهری در تمام شرکت‌‌ها، سازمان‌ها، مجموعه‌ها و حتی محیط های کوچک اهمیت بسیاری دارد.

سرویس گزارشگر ابری با در نظر گرفتن این نکته امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید به بهترین شکل و به ساده ترین روش این کانال ارتباطی را مدیریت کنید. گزارشگر ابری اولین سرویس تخصصی برای مدیریت و تحلیل تماس است. که با انواع داشبورد های مدیریتی و ویجت های تحلیلگر تماس موجود در آن می‌توانید به سادگی مهمترین کانال ارتباطی مجموعه خود را که همان خطوط شهری هستند بررسی  و تحلیل نمایید.

گزارشگر ابری ابزار مدیران هوشمند

مدیریت و تحلیل تماس ها تحت وب

آیا می دانید چند تماس بی پاسخ در واحد فروش خود دارید؟
آیا از وضعیت تماس‌ها و تاثیرات آن بر کسب و کار خود اطلاع دارید؟
آیا می دانید هر مشتری ناراضی عدم رضایت خود را با دیگران به اشتراک می گذارد؟
آیا می دانید کدامیک از برنامه های بازاریابی شما بیشترین اثر را بر کسب و کار شما دارد ؟
آیا ساعتهای پیک تماس را در شرکت خود می دانید؟

پاسخ همه سوالات در گزارشگر ابری می‌باشد

گزارشگر ابری چیست؟  گزارش از گروه های سیسکو گزارش از گروه های سانترال سرویس گزارش گیری از سانترال داشبورد مدیریتی
گزارشگر ابری چیست؟  گزارش از گروه های سیسکو گزارش از گروه های سانترال سرویس گزارش گیری از سانترال داشبورد مدیریتی

گزارشگر ابری چگونه کار می‌کند؟

تحت بستر کلود و در دیتاسنتر آمازون

گزارشگر ابری کاملا تحت بستر کلود و بر روی قوی‌ترین دیتاسنتر دنیا یعنی آمازون قرار دارد. اگر می خواهید در مورد پیشرفته ترین دیتاسنتر جهان یعنی آمازون بیشتر بدانید، فقط کافی است بگویم که دسترسی به اطلاعات این دیتاسنتر با ضمانت 99.999999% تضمین شده است. نگهداری و ذخیره اطلاعات در 3 ناحیه مختلف به صورت همزمان نیز موجب شده تا به هیچ عنوان اطلاعات و داده های شما از بین نرود به همین دلیل اکثر نرم‌افزار‌های محبوب مثل Instagram و Facebook و Whatsapp و … نیز از این دیتاسنتر استفاده می‌کنند.

ثبت نام

برای شروع باید در سایت ثبت نام کنید و پس از دریافت ایمیل فعال سازی وارد سایت شوید.

دانلود کالکتور

نرم‌افزار مخصوص ارتباط با مرکز تماس را دانلود و با کلید اختصاصی که به شما داده می‌شود فعالش کنید.

انتخاب سانترال

از لیست مراکز تماس موجود ، برند و مدل دستگاه خود را انتخاب و پس از تنظیمات اضافه‌اش کنید.

ارسال اطلاعات

صبر کنید تا اطلاعات تماس دریافتی از مرکز تماس شما به صورت خودکار برای سرور ارسال شود. 

ساخت داشبورد

با استفاده از ویجت‌های موجود گزارشات خود را طراحی کنید و داشبورد های خود را بسازید.

چگونگی نصب و راه اندازی گزارشگر ابری

سازگاری با تمامی مدل های سانترال و کال سنتر

برند های تحت پوشش برای مانیتورینگ تماس

گزارشگر ابری به عنوان اولین سرویس مدیریت و تحلیل تماس توانسته است یکپارچگی کاملی با تمامی برند های موجود در بازار داشته باشد. تمامی مراکز تلفن تحت پوشش این سرویس می باشند و شما می توانید لیست آن را در صفحه مراکز تماس به صورت کامل مشاهده کنید.

مدیریت هوشمند لیست تماسهای شعب
گزارشگر ابری چیست؟  گزارش از گروه های سیسکو گزارش از گروه های سانترال سرویس گزارش گیری از سانترال داشبورد مدیریتی

شعب و مراکز تماس نامحدود (مولتی شعب)

بدون محدودیت تعداد و برند مرکز تلفن

گزارشگر ابری تنها راه حل برای مدیریت و نظارت بر تماس شرکت هایی است که بیشتر از یک شعبه دارند و یا تمایل دارند دفاتر مختلف را از یک مکان مدیریت نمایند. تفاوتی ندارد که شما دارای یک دفتر هستید و یا بیش از چند دفتر در سراسر جهان دارید. با قابلیت مولتی شعب به راحتی می‌توانید تمامی مراکز تماس را در داشبورد تعریف کنید. در حقیقت با یک حساب کاربری واحد می‌توانید به تعداد نامحدودی سانترال یا کال سنتر متصل شوید. منطقه جغرافیایی و برند مرکز تلفن یا دستگاه سانترال هیچ گونه مداخله ای در کارتان ندارند. یک داشبورد برای کل مجموعه خود بسازید و خلاصه ‌ای از تمام مراکز تماس و شعب را بررسی کنید.

    سبد خرید