درصد تماسهای بی پاسخ در واحد خدمات و پشتیبانی
به کمک سری ویجت های کاربردی می توانید درصد تماسهای بی پاسخ در واحد خدمات و پشتیبانی را در کال سنتر و سانترال خود نظارت و بهینه سازی…
به کمک سری ویجت های کاربردی می توانید درصد تماسهای بی پاسخ در واحد خدمات و پشتیبانی را در کال سنتر و سانترال خود نظارت و بهینه سازی…
مدیریت تماسهای تلفنی در واحد فروش کاری است که گزارشگر ابری آن را برای شما آسان کرده است. تماس ها را به صورت آنلاین و حتی …
گزارشگر ابری به شما اجازه می دهد تا اندازه گیری اثر بخشی تبلیغات در برنامه های بازاریابی و فروش را به راحتی و با چند کلیک …
گزارشگر ابری راه حلی اساسی برای دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت است که در کمتر از 5 دقیقه اطلاعاتی بسیار کاربردی و دقیق را به شما ارائه می کند.
آیا تا به حال راجع به سوء استفاده از تلفن های VOIP ویپ چیزی شنیده اید؟ با گزارشگر ابری می توانید به راحتی با این معضل روبرو شو…
برای کاهش هزینه های تلفن در شرکت یا سازمان می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید اما بهترین و کارآمدترین کار مدیریت هزینه به کمک ویجت ها…
آیا سرویس گزارش گیری از سانترال می تواند به بهبود بهره وری کارکنان کمک کند؟ پاسخ به این سوال مهم در همین مقاله به همراه ارائه راهکار
هزینه های مخابراتی برای مدیران، سرمایه ای از دست رفته است که ما راهکاری داریم که می توانید به راحتی آن را مدیریت کنید و حتی کاهش دهید…
مدیریت تماس های تلفنی در موسسات آموزشی و دانشگاه ها عنصر حیاتی است این کار نیاز به ارتباط موثر و تقویت سیاست ها دارد. با سیستم هوشمند مدیریت تماس ها