چرا مدیریت و تحلیل تماسها برای بازاریابی مهم است؟
چرا مدیریت و تحلیل تماسها برای بازاریابی مهم است؟ پاسخ بسیار آسان است برای بررسی میزان ROI یا همان بازگشت سرمایه در مجموعه ای که …
چرا مدیریت و تحلیل تماسها برای بازاریابی مهم است؟ پاسخ بسیار آسان است برای بررسی میزان ROI یا همان بازگشت سرمایه در مجموعه ای که …
برای مدیریت بهتر واحد فروش با سرویس مدیریت و تحلیل تماسها کافیست تا روزی 15 دقیقه وقت بگذارید و گزارشات داشبورد مدیریتی را کنترل و بررسی…
دانشگاه آزاد اسلامی و سرویس مدیریت و تحلیل تماسها در این مطلب با یکی از مشتریان بزرگ سرویس مدیریت و تحلیل تماسها یعنی دانشگاه آزاد اسلامی و جناب آقای مهندس لطفی مسئول مرکز مخابرات در خصوص سرویس مدیریت و تحلیل تماسها گفتگو کرده ایم. با ما همراه باشید. دانشگاه آزاد اسلامی : دو سال پس از […]
با پیاده سازی این 7 راه برای ساختن کارشناسان حرفه ای در مراکز تماس به شما قول خواهیم داد تا میزان فروش و سود شما افزایش خواهد یافت…
فقط در چند دقیقه یک شیوه بازاریابی خودکار ایجاد کنید با استفاده از قابلیت هایی که گزارشگرابری در اختیار شما قرار می دهد افزایش مشتری و فروش…
۷ راه برای داشتن تلفن گویا بهتر در مراکز تماس به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل مشتری و یا فرد تماس گیرنده را مجذوب شرکت کنید…
در مقاله شاخصهای کلیدی کارایی در مراکز خدمات و پشتیبانی یا همان KPI شما می توانید با راهکاری ساده اما کاربردی کارایی پرسنل را افزایش دهید…
شناسایی ساعات پیک تماسهای تلفنی به شما و مجموعتان کمک می کند تا بهتر مدیریت کنید می بینید که فقط با ۲۰٪ تغییرات کوچک به یکباره ۸۰٪ رضایت مشتریان…
بررسی آمار پاسخگویی در مراکز تماس و خدمات پشتیبانی در کال سنتر ها و سانترال به شما کمک می کند تا بتوانید از عملکرد در واحد فروش و یا …