سامانه هوشمند مدیریت تماس برای آژانس مسافرتی
سامانه هوشمند مدیریت تماس برای آژانس مسافرتی به شما کمک می کند تا با گزارش گیری دقیق از تماس ها بتوانید افزایش سود و کاهش هزینه را لمس و احساس…
سامانه هوشمند مدیریت تماس برای آژانس مسافرتی به شما کمک می کند تا با گزارش گیری دقیق از تماس ها بتوانید افزایش سود و کاهش هزینه را لمس و احساس…
از زمان به وجود آمدن تلفن و خط شهری سالیان خیلی طولانی نگذشته است اما به خوبی می توانیم تغییر و رشد این تکنولوژی را حس کنیم. مشاهده لیست شماره های تماس گرفته شده یکی از این موارد است که مدت زیادی نیست که، امکان پذیر شده است. اما برای تهیه لیست باید به صورت […]
با گزارشگیری و داشبورد در سانترالهای پاناسونیک می توانید به خوبی مشتری مداری را پیاده سازی کنید، افزایش کیفیت تماس، کاهش هزینه، افزایش فروش و…
گزارشگیری و داشبورد استریسک الستیکس ایزابل فری پی بی اکس و آموزش راه اندازی داشبورد ریز مکالمات در کمتر از 15 دقیقه در مراکز تلفن ویپ…
سرویس مدیریت و تحلیل تماس های تلفنی برای مراکز درمانی و بیمارستانها مراکز درمانی و بیمارستان ها بیشترین نرخ مراجعه حضوری و تلفنی را دارا می باشند. تعداد بسیاری از تلفن ها مربوط به شهرستان ها و افرادی است که نمی توانند مراجعه حضوری داشته باشند و مایلند به صورت تلفنی وقت ویزیت گرفته و […]
مدیریت تماس های تلفنی در شهرداری ها یک ضرورت است و نباید آن را دست کم گرفت زیرا می توانید کیفیت پاسخگویی به تماس را تاحد زیادی بهبود دهید
نمایش آنلاین وضعیت افراد در صف انتظار تلفن یکی از ویجت های پر کاربرد و جدید در سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی است که قابلیت های زیادی را به کاربر می دهد
نمایش آنلاین وضعیت داخلی ها یکی از ویجت های بسیار پر کاربرد و جدید در سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی ویجت نمایش آنلاین وضعیت داخلی ها می باشد. با استفاده از این ویجت شما در یک لحظه می توانید متوجه بشوید که داخلی های سازمان یا شرکت شما در چه وضعیتی هستند و هر […]
ایجاد قابلیت ارسال خودکار تماسهای بی پاسخ هر داخلی در سانترال پاناسونیک آیا از سانترال پاناسونیک استفاده می کنید؟ آیا می دانید مشتریان بی پاسخ شما ناراضی می شوند و مشتری ناراضی ممکن است دیگر با شما کار نکند؟ آیا می دانید مشتری یا ارباب رجوع بی پاسخ به صورت مستقیم و غیر مستقیم به […]