چگونه یک مدیر خوب باشیم؟
چگونه یک مدیر خوب باشیم؟ پاسخ آن پیاده سازی 5 اصل اساسی است برای تبدیل شدن به یک ابر مدیر قهرمان و دقیق تنها کافیست تا در اولین گام رابطه…
چگونه یک مدیر خوب باشیم؟ پاسخ آن پیاده سازی 5 اصل اساسی است برای تبدیل شدن به یک ابر مدیر قهرمان و دقیق تنها کافیست تا در اولین گام رابطه…
ضرورت مدیریت و تحلیل تماس ها در سازمان ها و شرکت ها یک اصلی است برای رسیدن به موفقیت و کسب درآمد بیشتر و رشد کیفی و کمی عملکرد تک به تک افراد…
چگونه می توان صاحب یک کسب و کار موفق شد؟ با انجام و پیاده سازی 3 اصل اساسی در زندگی خود خواهید توانست کسب و کار خود را متحول کنید و از آن لذت…
گزارش تماس های ورودی در مرکز تلفن سانترال به شما کمک می کند تا با دید بازتری بتوانید مدیریت تماس های سازمان را در دست بگیرید…
یکی دیگر از ویجت های پر استفاده در گزارش گیر سانترال آنلاین ، ویجت مشاهده آخرین تماس های ورودی سانترال می باشد که به شما 6 تماس آخری که با شما تماس گرفته اند را نمایش می دهد . اطلاعات ویجت مشاهده آخرین تماس های ورودی سانترال به شرح ذیل می باشد: تاریخ و […]
یکی دیگر از ویجت های گزارش گیر سانترال آنلاین ، ویجت “مدت زمان کل مکالمات ورودی سانترال” می باشد که به صورت دقیق بر حسب ساعت ، دقیقه و ثانیه میزان کل مکالمات ورودی شما را نمایش می دهد .چنانچه شما دو عدد از این ویجت و را در کنار هم قرار دهید و تاریخ […]
چگونه هزینه های شرکت خود را کاهش دهیم؟ بسیار آسان و در یک چشم برهم زدن، مدیریت تماس ها در چند دقیقه اما تاثیری میلیونی بر درآمد و فروش