چرا مشاوره ها به گزارش تماس احتیاج دارند؟
آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا مشاوره ها به گزارش تماس احتیاج دارند؟ کنترل و مدیریت بهتر پرسنل، هزینه ها، مشتریان و هر آنچه …
آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا مشاوره ها به گزارش تماس احتیاج دارند؟ کنترل و مدیریت بهتر پرسنل، هزینه ها، مشتریان و هر آنچه …
برای ارتقا سطح ارتباطات شرکت، مدیریت تماس ها یک راه حل کلیدی است در برنامه ریزی سازمان، به ندرت مدیریت هزینه های مخابراتی و مدیریت تماس ها …
در این مقاله راهکارهای گزارش گیری تماسهای تلفنی برای مراکز آموزشی و دانشگاه ها بیان شده است. این سرویس تمام مخارج های ارتباطی را بررسی …
نظارت بر کارکنان، برای بهبود بهره وری راهکاری است که اکثر مدیران آن را گزینه مناسبی می دانند زیرا کارکنان بخشی از مخارج هر شرکتی هستند و در …
مدیریت تماسهای تلفنی چه چیزی را به شما می گوید؟ چه کاربردی دارد و چگونه می توانید از آن استفاده کنید؟ سرویس مدیریت و گزارشگیری مکالمات…
شما می توانید به راحتی و با مدیریت تماس ها کارمندان خود را راضی نگهدارید و موجب پیشرفت شغلی کارمندان و افزایش درآمد شرکت شوید…
باید حتما بررسی و نظارت دستی بر ارتباطات تلفنی خود را متوقف کنید تا موفق شوید کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری، سازماندهی بهتر ار حداقل نتایج…
دانلوداز آنجاییکه سرویس مدیریت و تحلیل تماسها ( سرویس گزارشگیری و تحلیل تماس های تلفنی | Call Analytics Service for Panasonic ) ارتباط نزدیکی با تولید کنندگان مراکز تلفن در سراسر جهان دارد. قصد داریم تا امکان دانلود نرم افزارهای سانترال پاناسونیک و مستندات مورد نیاز جهت مدیریت و بروزرسانی دستگاه های سانترال را در […]
چگونه فروش بهتری داشته باشیم؟ برای اینکه بتوانیم در کسب و کار خود موفق شویم باید نکاتی را رعایت کنیم که از نمونه های آن شناخت …