مدیریت موفق با استفاده از قابلیت هشدار در سرویس مدیریت تماس

توسط آوریل 10, 2019

مدیریت موفق با استفاده از قابلیت هشدار در سرویس مدیریت تماس

سرویس مدیریت گزارش گیری و تحلیل تماس عهده ‌دار ثبت و ذخیره سازی تمامی رویدادهایی است که در سانترال یا کال سنتر اتفاق می‌افتد. بر همین مبنا می توانیم با تعریف شرایطی خاص به این سرویس گزارش گیری تماس دستور دهیم، در صورتی که شرایطی خاص اتفاق افتاد به مدیر مجموعه یا فردی که عهده دار این وظیفه است، اطلاع رسانی کند. تعریف اعلام ها می تواند بر اساس موارد گوناگونی باشد که بسته به نیاز هر مجموعه ای متفاوت است. این تفاوت ها باعث می شود تا سرویس مدیریت تماس بتواند گستره و طیف بسیار زیادی از قابلیت ها را تحت پوشش قرار دهد و نتیجه این رویداد چیزی جز ایجاد تحولی عظیم در روند مکالمات شرکت ها نخواهد بود.

هشدار در سرویس مدیریت تماس

اطلاع رسانی اتفاقات در کال سنتر یا سانترال با بهترین روش

همانطور که بیان شد سرویس مدیریت تماس رویدادها را در سانترال و کال سنتر ثبت و ذخیره می کند. همچنین بررسی تمامی وقایع به صورت هوشمند و در لحظه این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند در صورتی که رویداد هایی خاص اتفاق افتاد در همان لحظه از آن با خبر شود. با توجه به موارد بیان شده، می توان بر اساس نوع تماس ‌های ورودی و خروجی و اتفاقاتی که در مجموعه می ‌افتد اطلاع رسانی را به دو بخش تقسیم کرد…

  1. اطلاع رسانی به فردی است که عهده ‌دار جمع آوری اطلاعات و گزارش گیری از آنهاست
  2. اطلاع رسانی به فرد تماس گیرنده خارج از شرکت

هشدار در سرویس مدیریت تماس

مدیریت آسان با قابلیت هشدار در سرویس مدیریت تماس

این امکان وجود دارد که بر اساس هر آیتم و اتفاقی که مد نظر دارید چهارچوب خود را تعریف کرده و در صورت عملی شدن آن از طریق پیامک یا ایمیل از آن مطلع شوید. به طور مثال می توانید به مواردی اشاره کنیم که در بیشتر شرکت ها ممکن است اتفاق بیافتد…

  1. اطلاع رسانی بر اساس تماس های ورودی
  2. اطلاع رسانی بر اساس تماس های خروجی
  3. اطلاع رسانی بر اساس تماس با شماره خاص
  4. اطلاع رسانی بر اساس دریافت تماس از شماره خاص
  5. اطلاع رسانی بر اساس دریافت تماس خارج از ساعت اداری
  6. اطلاع رسانی بر اساس تماس با شماره های اضطراری
  7. اطلاع رسانی بر اساس مدت مکالمه

هشدار در سرویس مدیریت تماس

احترام به مشتری اولین خواسته هر مدیر موفق

مدیران موفق همواره در تلاش هستند تا بتوانند به بهترین شکل مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند و آن را در تک تک لحظات شرکت خود اجرایی کنند. یکی از این روشها ارسال پیامک و تقدیر از آن فرد برای برقراری تماس با مجموعه است. اما گاهی اتفاق می افتد که یک فرد در پایان ساعت اداری با یک شرکت تماس می گیرد در این حالت مدیرانی که همواره در پی جلب رضایت مشتری هستند می توانند از این سرویس هشدار و اطلاع رسانی استفاده کنند. ارسال یک پیامک که حاوی پیامی که بسیار خوشایند و تکریم مشتری باشد می تواند فرد را دلگرم تر کند و وفادار سازد.

  1. اطلاع رسانی به فرد و در صورت برقراری تماس خارج از ساعت اداری
  2. اطلاع رسانی با ارسال پیامک به فرد تماس گیرنده در صورت عدم پاسخگویی به تماس در ساعت اداری

این قابلیت ها بر اساس تمامی اتفاقاتی است که در شرکت بر روی سانترال یا کال سنتر روی می دهد، به طور مثال می توانید این گونه مشخص کنید که هنگامی که مدت مکالمه از یک زمان خاص بیشتر شد به فرد مسئول یک ایمیل یا پیامک حاوی این هشدار ارسال شود و یا در صورتی که هر داخلی با شمارهای خاص تماس برقرار کرد و یا با خارج از کشور تماسی بین‌المللی برقرار شد پیامکی حاوی این موضوع به فرد مسئول ارسال گردد.

اطلاع رسانی بر دو اساس صورت می‌گیرد که امکان انتخاب آن به راحتی و با یک کلیک میسر است. اگر که شما به صورت شبانه ‌روزی ایمیل خود را چک می کنید می توانید اطلاع رسانی و اعلام هشدار را از طریق ایمیل فعال کنید و یا می توانید برای سهولت در استفاده و در دسترس بودن از سرویس پیامک بهره ببرید. هم چنین فعال سازی هر دو قابلیت به راحتی میسر است.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید