گزارشگیری و داشبورد استریسک الستیکس ایزابل فری پی بی اکس
گزارشگیری و داشبورد استریسک الستیکس ایزابل فری پی بی اکس
امروزه نرم افزارهای متن باز مدیریت تماس و کال سنتر مثل استریسک الستیکس ایزابل فری پی بی اکس و … بخش بزرگی از بازار را تصاحب کرده اند و این به این دلیل است که کاربر می تواند به سادگی امکانات دلخواه خود را به مرکز تماس خود اضافه کتد و عملا یک مرکز تماس ویپ با حداکثر امکانات را با کمترین هزینه ممکن راه اندازی کند.
در تمامی مراکز تماس مخصوصا مراکز ویپ و تحت شبکه که امکان دسترسی به خطوط بدون محدودیت جغرافیایی را دارند گزارشگیری و دسترسی به سابقه تماسها نقش مهمی را در بالابردن راندمان شرکت دارد به همین دلیل نرم افزار گزارشگر ابری این امکان را فراهم کرد تا کاربر بتواند نرم افزار ساخت داشبورد و تحلیل تماس را به سادگی و در کمتر از 15 دقیقه برای مراکز فوق راه اندازی کرده و داشبورد مدیرتی برای مدیریت و تحلیل تماس ها را ایجاد کند
راه اندازی داشبورد ریز مکالمات در کمتر از 10 دقیقه
با توجه به توضیحات ارایه شده مبنی بر اینکه سرویس گزارشگیری و تحلیل تماسهای تلفنی از مراکز تلفن ویپ و مرکز تماس مبتنی بر استریسک مانند الستیکس – ایزابل و فری پی اکس هم پشتیبانی می کند. در زیر مراحل راه اندازی داشبورد مدیریت تماس و آرشیو تماسهای مراکز تماس ویپ بیان شده است.
Asterisk settings
Please login to your asterisk via SSH
edit /etc/asterisk/cdr_manager.conf
and change
——————-
[general]
enabled = no
——————–
to
———————
[general]
enabled = yes
———————
edit /etc/asterisk/manager.conf
and add the following line after [admin] section
———————
[pbxdom]
secret = pbxdom
read = cdr,agent
write = command,cdr
———————
Restart your PBX
PBXDom settings
Add new PBX under your registered collector with the following information
Vendor = Asterisk
Model = Asterisk
Connection Type = TCP/IP Client
IP = Your Asterisk IP Address
Port = 5038
Login = pbxdom
Password = pbxdom
شما میتوانید نرم افزار تحلیل مکالمات را به صورت کاملا رایگان با کلیه امکانات و برای مدت 15 روز راه اندازی کنید برای ادامه روی لینک نرم افزار رایگان گزارشگر استریسک کلیک کنید