بررسی و نظارت دستی بر ارتباطات تلفنی خود را متوقف کنید
صاحبان کسب و کارهای کوچک معمولا ایده های خوبی دارند که پول نقش مهمی در آن ها دارد ومعمولا تا سود آوری در فشار و تنگنای مالی هستند . وقتی کسب و کار شروع به رشد کرد با نظارت بر دفاتر روزانه متوجه هزینه های غیر ضروری می شوید و اینجاست که مدیریت تماس ها ، می تواند ابزار ارزشمندی برای شما باشد. هزینه های ارتباط تلفنی بین مشتریان و کارمندان اگر به طور منظم نظارت و بررسی نشود، از کنترل خارج می شود. اما نظارت دستی هم موردی نیست که برای کسب و کار مفید باشد. این کار از پویایی در کسب و کارجلوگیری می کند.
به جای آن استفاده از سیستم های خودکار تلفنی در محل کار، به شناسایی هزینه های غیر ضروری و از بین بردن مناطق مشکل ساز کمک می کند.
بررسی و نظارت دستی بر ارتباطات تلفنی خود را متوقف کنید
به کارگیری یک کارمند که مسئول تماس های تلفنی باشد ، امری ضروری است. کارمندان گاهی برای بازاریابی زمان زیادی را برای تماس تلفنی با مشتری از دست می دهند که قدری افراطی است و هزینه زیادی را چه از لحاظ زمانی و چه از لحاظ ریالی در بر دارد.
سیستم مدیریت و تحلیل تماس ها
با سیستم مدیریت تماس ها می توان مکالمات طولانی، که موجب اتلاف هزینه های بسیاری است را شناسایی و سازماندهی کرد. بدیهی است که این امر با یک بار تذکر و راهنمایی حل نخواهد شد و لازم است به طور منظم بر تماس ها نظارت داشت .
به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، باید هزینه ها را کاهش دهید به خصوص اگر برای آماده سازی و بررسی بودجه سال آینده، تمایل دارید از هزینه های اضافی بکاهید . ولی توجه داشته باشید کاهش هزینه ها برای یک دوره کوتاه مشکلی را حل نمی کند، بلکه باید به طور مستمر، مشکلات در سیستم را بررسی کنید درغیر این صورت مشکل هر سال تکرار خواهد شد.
هدف از مدیریت تماس ها چیست؟
هدف از مدیریت تماس ها، کمک به تغییر این روند است .کمک به کاهش هزینه ها با شناسایی فرایندهای شکست خورده و کنترل تماس در محل میسر می باشد. اهمیت این جریان برای مدیران کسب و کار، در ارائه راه حل برای مدیریت تماس ها مهم است و پس از آن یافتن یک راه کم هزینه تر برای فعالیت های ارتباطی، که منفعت بیشتری را برای سازمان به همراه دارد. این کار هم از اتلاف هزینه ها جلوگیری می کند و هم به استفاده از فرایندهای استاندارد در محل کار کمک میکند که موجب پیشرفت کسب و کار می شود.
هدف از هر کسب و کاری، سود آور بودن است…
حداکثر سود آوری تنها زمانی ممکن است که از ابزار مناسب در محل کار برای کاهش هزینه ها استفاده شود. ابزاری که هم هزینه ها را پایین می آورند و هم از پیشرفته ترین و جدیدترین تکنیک ها استفاده می کنند.
سیستم مدیریت تماس ها ابزاری است که تعادل در هزینه ها را ایجاد می کند و با تعادل هر کسی در هر کاری موفق می شود.