ویجت پرهزینه ترین تماس های خروجی در نرم افزار گزارش گیری
از نظر حسابداری “هزینه” تمام مخارج اقتصادی یک کسب و کار است که در طول کار برای کسب درآمد ایجاد می شود. هزینه انواع مختلف دارد که در سیستم حسابداری به روشهای مختلف حساب و کتاب می شود، اما یکی از ویژگی هایی که سرویس گزارش گیری تماس دارد، این است که شما می توانید هزینه تمام شده هر مکالمه را به صورت جداگانه و یا حتی گروهی مشاهده کنید و یا بر اساس خط شهری، گروه مورد نظر، تاریخ و یا هر المان دیگری هزینه تماس خروجی و ورودی را مصاحبه مشاهده کنید.
کارایی ویجت پرهزینه ترین تماس های خروجی در نرم افزار گزارش گیری
ویجت پرهزینه ترین تماس های خروجی در نرم افزار گزارش گیری مکالمات به شما اجازه می دهد تا بتوانید پرهزینه ترین مکالمه هر روز کاری را شناسایی کنید (براساس تنظیم ویجت به دلخواه) و یا از تاریخ آن تماس پرهزینه مطلع شوید و یا فردی که این تماس را به وجود آورده را شناسایی کنید و در نهایت بتوانید با مدیریتی بهتر این تماس ها را کاهش داده و یا اصلاً از بین ببرید.
در سرویس گزارشگیری مکالمات هزینه براساس نرخ تعرفه تعریف شده محاسبه می شود. به طور مثال اگر بخواهیم دو تماس تلفنی را مقایسه کنیم تصور کنید یک مکالمه دو دقیقه ای با خارج از کشور ایجاد شده و یک تماس ده دقیقه با خط شهری ثابت درون شهری، از نظر این ویجت گزارش گیری تماس با خارج هزینه بیشتری داشته پس در ردیف اول قرار داد. اما این مثال در ویجت طولانی ترین مکالمات تلفنی دقیقا برعکس بوده و تماس ده دقیقه ای در اولویت نمایش خواهد بود.
این ویجت به شما مشخصات کامل 6 تماس طولانی خروجی، شامل تاریخ و زمان برقراری این تماس ها، شماره تلفن گرفته شده، شماره داخلی فردی که برقرار کننده تماس بوده است و مدت زمان آن مکالمه را همراه با هزینه ایجاد شده نمایش می دهد. همانطور که در مقالات قبلی و در ویجت های دیگر نیز ذکر شده است، می توانید به کمک گزارشاتی که از این سرویس بدست می آورید هزینه های تلفنی خود را به راحتی مدیریت کنید. با داشتن مشخصات طولانی ترین تماس ها به صورت کامل این امکان را دارید که از هدر رفتن زمان و هزینه های مازاد سازمان خود جلوگیری بعمل آورده و از آنها در راستای هدف های مهم تر استفاده نمایید.
تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد…
عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی پرهزینه ترین تماس های خروجیتنظیم گردد
- از تاریخ : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
- تا تاریخ : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
- گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
- شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید
گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید…
اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.
در پایان…
اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایهنرم افزار گزارش گیری سانترال کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.
جهت دانلودنرم افزار گزارش گیری سانترالو نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید