ویجت درجه تماس های خروجی

توسط دسامبر 19, 2015

ویجت درجه تماس های خروجی به شما میزان تماس های خروجی تان را نسبت به کل تماس های ثبت شده به صورت گرافیکی نمایش می دهد. به عنوان مثال در تصویر بالا مجموعاً 951 تماس (ورودی، خروجی و بی پاسخ) ثبت شده است که از این تعداد ، 186 تماس ورودی وجود داشته است. با کمک ویجت درجه تماس های خروجی در یک نگاه کلی شما می توانید از میزان تماس های خود بر اساس این که با شما تماس گرفته شده و یا برقرار کننده ارتباط شما بوده اید آگاهی یابید در تنظیمات این ویجت همانند ویجت های دیگر ،شما امکان انتخاب تاریخ به صورت پویا و یا استاتیک را دارید . در حالت پویا به طور مثال وقتی ویجت را بر روی روز جاری قرار می دهید، همیشه درجه تماس های خروجی روز جاری را مشاهده خواهید کرد.

ویجت درجه تماس های خروجی

تنظیمات ویجت درجه تماس های خروجی شامل موارد زیر می باشد :

Outgoing Calls Gauge1

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی درجه تماس های خروجی(Outgoing Calls Gauge today ) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

Outgoing Calls Gauge2

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

ویجت درجه تماس های خروجی

در پایان :

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزار سانترال پاناسونیک کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با سرویس نرم افزار سانترال و کالسنتر به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم

جهت دانلود نرم افزار سانترال پاناسونیک و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید