گزارش 25 شماره گرفته شده اول در مرکز تلفن

توسط فوریه 17, 2016

آیا می دانید در شرکت شما بیشترین تماس با چه شماره هایی است و چرا؟ اصلا تا به حال به این موضوع فکرد کرده اید که نظارت بر تماس تلفنی چقدر می تواند کیفیت مکالمات را در شرکت بهبود ببخشد؟ مدیریت و کنترل مکالمات باعث می شود تا نگذارید کارمندان تماسی غیر ضروری را آغاز کنند. بررسی علت غیر طبیعی بودن تعداد تماس با یک شماره نیز می تواند به شما کمک کند تا هزینه های تحمیل شده غیر واجب را به شدت کاهش دهد. گزارش 25 شماره گرفته شده اول در مرکز تلفن در گزارشگر ابری دقیقا در همین زمینه به شما کمک می کند. این ویجت برای نمایش 25 شماره تماسی که بیشترین تماس را با آنها داشته اید ایجاد شده است و به شما 25 شماره اول پر تکرار و همچنین تعداد دفعات تکرار هر تماس را نشان می دهد.

گزارش 25 شماره گرفته شده اول در مرکز تلفن

تنظیمات مرتبط با گزارش 25 شماره گرفته شده اول در مرکز تلفن شامل چه آیتم هایی می باشد..

  • نوع گزارش : از بین بیش از 20 نوع گزارش متفاوت آیتم مورد نظر خود را انتخاب می کنید که برای این گزارش باید بر روی گزارش 25 شماره گرفته شده اولقرار گیرد
  •  از تاریخ : تاریخ شروع گزارش گیری مورد نظر
  • تا تاریخ: تاریخ پایانی گزارش گیری مورد نظر
  • گروه :چنانچه در درون نرم افزار گروه های متفاوتی را نیز تعریف کرده باشید می توانید گزارش تماس های خروجی مربوط به همان گروه را مشاهده نمایید
  • شماره دستگاه : میتوانید شماره سانترال خود را نیز انتخاب کنید (در صورتیکه چند دستگاه سانترال درون نرم افزار تعریف شده باشد)
  • تاریخ ها : برای راحت تر بودن شما کاربران محترم تاریخ هایی به طور پیش فرض قابل انتخاب نیز می باشند که می توانید بر اساس زمانی مشخص به طور مثال : امروز ، دیروز ، این هفته ، این ماه و …. را انتخاب نموده و در نهایت عمل گزارش گیری را انجام دهید

در پایان :

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزاری برایمرکز تلفن پاناسونیک  کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست. امیدواریم که با سرویس نرم افزارمرکز تلفن پاناسونیک به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم

جهت دانلودنرم افزارمرکز تلفن پاناسونیکو نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید