گزارش 25 داخلی پر استفاده اول بر مبنای تماس های ورودی

توسط فوریه 19, 2016

 این گزارش 25 داخلی پر استفاده اول بر مبنای تماس های ورودی را به‌ همراه نمایش تعداد تماس‌ ها نمایش می دهد.

تماس ورودی آن دسته از مکالماتی است که شما پاسخ دهنده آن هستید. در این حالت گوشی تلفن شما زنگ می خورد و شما با برداشتن گوشی مکالمه را پاسخ خواهید داد. نکته ای که اهمیت دارد این است که در این گزارش ۲۵ داخلی اول بر اساس تعداد تماس های ورودی پاسخ داده شده، چیده می شوند و شما می توانید با شماره داخلی آنها آشنا شوید و آنها شناسایی کنید. اما کاملا بدیهی اگر تعداد کل داخلی های شما از ۲۵ عدد کمتر باشد شما تمامی داخلی ها را در این لیست مشاهده خواهید کرد.

گزارش تماس ورودی به شما کمک می کند تا متوجه شوید که کدام فرد و داخلی عملکرد بهتری داشته است و یا حتی این را در ذهن شما ایجاد کند که برآیند و نتیجه این حجم زیاد از پاسخگویی چه بوده است؟

گزارش 25 داخلی پر استفاده اول بر مبنای تماس های ورودی

تنظیمات مرتبط برای گزارش 25 داخلی پر استفاده اول بر مبنای تماس های ورودی شامل آیتم هایی زیر می باشد

  • نوع گزارش : از بین بیش از 20 نوع گزارش متفاوت آیتم مورد نظر خود را انتخاب می کنید که برای این گزارش باید بر روی گزارش 25 داخلی پر استفاده اول بر مبنای تماس های ورودی  قرار گیرد
  •  از تاریخ : تاریخ شروع گزارش گیری مورد نظر
  • تا تاریخ: تاریخ پایانی گزارش گیری مورد نظر
  • گروه :چنانچه در درون نرم افزار گروه های متفاوتی را نیز تعریف کرده باشید می توانید گزارش تماس های خروجی مربوط به همان گروه را مشاهده نمایید
  • شماره دستگاه : میتوانید شماره سانترال خود را نیز انتخاب کنید (در صورتیکه چند دستگاه سانترال درون نرم افزار تعریف شده باشد)
  • تاریخ ها : برای راحت تر بودن شما کاربران محترم تاریخ هایی به طور پیش فرض قابل انتخاب نیز می باشند که می توانید بر اساس زمانی مشخص به طور مثال : امروز ، دیروز ، این هفته ، این ماه و …. را انتخاب نموده و در نهایت عمل گزارش گیری را انجام دهید

در پایان :

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزار سانترال برای کامپیوتر  کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست. امیدواریم که با نرم افزار سانترال برای کامپیوتر  به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم

جهت دانلودنرم افزار سانترال برای کامپیوتر و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید