گزارش عملکرد داخلی ها

توسط دسامبر 4, 2016

یکی از گزارشات پر کاربرد در سرویس مدیریت و تحلیل تماس های تلفنی گزارش عملکرد داخلی ها می باشد. با استفاده از این گزارش شما به راحتی می توانید بررسی عملکرد هر داخلی یا کل داخلی های شرکت یا سازمان یا یک واحد خاص را در بازه زمانی مورد نظر به دست آورید. اطلاعاتی که در این گزارش ارایه می شوند به شرح ذیل می باشد…

 

گزارش عملکرد داخلی ها

گزارش عملکرد داخلی ها در گزارشگر ابری

شماره داخلی :

شماره داخلی که گزارش آن نمایش داده می شود.

نام داخلی :

نام فرد استفاده کننده از داخلی

تعداد تماسهای ورودی:

تعداد کل تماسهای ورودی آن داخلی .

تعداد تماسهای خروجی :

تعداد کل تماسهای خروجی  یا همان تماسهای که شماره گیری شده است.

تعداد کل تماسها:

تعداد کل تماسهای ورودی و خروجی داخلی مورد نظر

مدت زمان :

کل مدت زمان مکالمه داخلی مورد نظر

هزینه مکالمه:

کل هزینه مکالمات صورت گرفته برای داخلی مورد نظر

شما در زمان گزارش گیری می توانید از فیلترهای زیر استفاده کنید

تاریخ :

شما می توانید بازه زمانی را مشخص کنید. به طور مثال برای ماه گذشته یا برای روز جاری یا هفته گذشته. یا به صورت آزاد از هر تاریخ تا تاریخ دیگری که علاقه مند هستید.

دستگاه سانترال:

از آنجاییکه در سرویس مدیریت و تحلیل تماسها می توان به صورت همزمان چندین مرکز تلفن را اضافه کرد و گزارشهای تجمیعی یا تکی از هر کدام از مراکز تماس دریافت کرد . شما می توانید مشخص کنید که گزارش خلاصه عملکرد کدام یک از سانترال های خود را می خواهید. اگر هیچ گزینه ای را انتخاب نکنید به معنی همه سانترالهای موجود می باشد.

واحد/ دپارتمان:

یکی از فیلترهای پرکاربرد دیگر واحد سازمانی می باشد. شما می توانید گزارش خلاصه عملکرد واحد فروش یا پشتیبانی را بگیرید. البته لازم است قبل از آن هر واحد و داخلی های آن را وارد کنید.

مرتب سازی

پس از نمایش گزارش امکان مرتب سازی بر اساس هر کدام از ستون های گزارش به صورت سعودی و نزولی وجود دارد. برای مرتب سازی کافی است بر روی ستون مورد نظر کلیک کنید تا علامت فلش آن پررنگ شود. با هر بار کلیک بر روی یک ستون ترتیب مرتب سازی از سعودی به نزولی و بلعکس انجام می پذیرد.

جستجو در گزارش

شما پس از گزارش گیری می توانید در نتایج گزارش نیز به جستجو بپردازید . به راحتی در قسمت جستجو شماره داخلی یا مدت زمان یا هزینه را وارد کنید تا محتویات گزارش فیلتر شود.

خروجی گزارش

شما می توانید به راحتی با کلیک بر روی قسمت چاپ گزارش خلاصه عملکرد داخلی ها و هزینه های هر داخلی را چاپ نمایید. همچنین امکان گرفتن خروجی پی دی اف و اکسل نیز وجود دارد.

در پایان امیدواریم که اطلاعات این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر هر سوالی داشتید خوشحال می شویم پاسخگوی شما باشیم.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید