گزارش تماس های بی پاسخ در گزارشگیری از سانترال

توسط فوریه 3, 2016

تماس بی پاسخ یا از دست رفته به نوعی از تماس گفته می شود که تلفن زنگ می خورد اما به هر دلیلی به آن پاسخ داده نمی شود. این تماس ورودی بدون جواب یکی از مهم ترین بخش های گزاشگیری است و تاثیر بسیار زیادی بر کسب و کارتان دارد. هر چه تعداد تماس از دست رفته شما بیشتر باشد احتمال افول کسب و کار شما بیشتر خواهد شد، این مورد را با اطمینان خاطر می گویم و به آن ایمان دارم. اگر به هر دلیلی در طول ساعت کاری و یا هر زمانی که باید پاسخگوی تماس باشید، این کار را انجام ندهید دیگر نمی توانید با جدیت بگویید که مشتری مدار هستید و یا اصلا سهمی از رشد بازار را خواهید داشت. گزارش تماس های بی پاسخ در گزارشگیری از سانترال یا کال سنتر به شما کمک می کند تا این مورد را به خوبی مدیریت کنید و حتی چبران کنید.

گزارش تماس های بی پاسخ در گزارشگیری از سانترال

 کاربرد گزارش تماس های بی پاسخ در گزارشگیری از سانترال یا کال سنتر در بازه زماني تعريف شده

  • نوع گزارش : از بین بیش از 20 نوع گزارش متفاوت آیتم مورد نظر خود را انتخاب می کنید که برای این گزارش باید بر روی تماس های بی پاسخقرار گیرد
  •  از تاریخ : تاریخ شروع گزارش گیری مورد نظر
  • تا تاریخ: تاریخ پایانی گزارش گیری مورد نظر
  • گروه :چنانچه در درون نرم افزار گروه های متفاوتی را نیز تعریف کرده باشید می توانید گزارش تماس های خروجی مربوط به همان گروه را مشاهده نمایید
  • شماره دستگاه : میتوانید شماره سانترال خود را نیز انتخاب کنید (در صورتیکه چند دستگاه سانترال درون نرم افزار تعریف شده باشد)
  • تاریخ ها : برای راحت تر بودن شما کاربران محترم تاریخ هایی به طور پیش فرض قابل انتخاب نیز می باشند که می توانید بر اساس زمانی مشخص به طور مثال : امروز ، دیروز ، این هفته ، این ماه و …. را انتخاب نموده و در نهایت عمل گزارش گیری را انجام دهید.

کاربرد گزارش تماس های بی پاسخ در گزارشگیری از سانترال یا کال سنتر در بازه زماني تعريف شده

در پایان برای گزارش تماس های بی پاسخ در گزارشگیری از سانترال یا کالسنتر

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزار گزارشگیری از سانترال کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست. امیدواریم که با سرویس نرم افزار گزارشگیری از سانترال به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم

جهت دانلودنرم افزار گزارشگیری از سانترال و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید