گزارش و تحلیل تماسهای تلفنی در سیسکو کال منیجر

توسط جولای 9, 2016

آیا تا به امروز به فکر راه اندازی سرویس گزارشگیری و تحلیل تماسها برای سیسکو کال منیجر خود بوده اید؟ آیا می خواهید از وضعیت تماسها و ارتباطات سازمانی خود یک داشبورد داشته باشید که به راحتی بتوانید اطلاعات تماس شرکت و سازمان را بررسی کنید؟ آیا از میزان تماس بی پاسخ در کالسنتر سیسکو سازمان خود مطلع هستید؟ اگر علاقه مند هستید برای مرکز تلفن سیسکو خود یک نرم افزار قدرتمند گزارشگیری از تماس و داشبوردهای مدیریتی راه اندازی کنید با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که PBXDom (که گزارشگر ابری، اولین سرویس مدیریت و تحلیل تماس نمایندگی انحصاری فروش و پشتیبانی آن در خاورمیانه است) شناخته شده در جهان به عنوان “همکار تجاری” سیسکو است.

سیسکو کال منیجر گزارشگیری

گزارش و تحلیل تماسهای تلفنی در سیسکو کال منیجر به چه صورت است؟

سرویس گزارشگیری و تحلیل تماسهای تلفنی سیسکو با دریافت اطلاعات cdr به صورت خودکار از سیسکو شما می تواند گزارشات و داشبوردهای متنوع مدیریتی از وضعیت تماسهای شرکت و سازمانتان در اختیار شما بگذارد .

  • شیوه های ارتباط با سرور کال منیجر

۱- نسخه های زیر ۵ از طریق کلاینت SQL

2- نسخه های ۵ و بالاتر از طریق سرویس FTP

۳- در UC500 و UCME از طریق Radius, syslog

پس از اینکه شیوه ارتباط با سیسکو کال منیجر انتخاب کردید دیگر لازم نیست کار اضافه ای انجام بدهید. نرم افزار مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی به صورت خودکار اطلاعات تماسهای CDR را از مرکز سیسکو شما دریافت کرده و آنها را پس از آنالیز در اختیار شما قرار می دهد.

چه گزارشاتی می توانم از سیسکو دریافت کنم؟

گزارش گیری از تماسهای تلفنی سیسکو

 

  • گزارش تماسهای ورودی با جزییات کامل  شامل شماره تماس گیرنده و تاریخ تماس و ساعت تماس و شماره داخلی یا گروه و مدت مکالمه
  • گزارش تماسهای خروجی یا تماسهای گرفته شده به صورت کامل
  • گزارش تماسهای بی پاسخ
  • گزارش پیشرفته و قابلیت جستجو بر اساس شماره داخلی – شماره تماس گیرنده – شماره گرفته شده – شماره خط شهری – مدت مکالمه – ساعت و تاریخ مکالمه – نوع تماس
  • لیست ۲۵ شماره که بیشترین تماس را با شرکت یا سازمان شما داشته اند
  • لیست ۲۵ شماره که بیشترین تماس از سازمان یا شرکت شما با آنها برقرار شده است
  • پرکارترین داخلی های سازمان
  • پرکارترین داخلی های سازمان بر اساس تماسهای ورودی
  • پرکارترین داخلی های سازمان بر اساس تماسهای خروجی
  • پرکارترین خطوط یا تراکنها
  • پرکارترین خطوط یا ترانکها  بر اساس تماس ورودی
  • پرکارترین خطوط یا ترانکها بر اساس تماس خروجی
  • طولانی ترین مکالمات ورودی
  • طولانی ترین مکالمات خروجی
  • طولانی ترین مکالمات شرکت
  • کوتاه ترین تماسهای ورودی
  • کوتاه ترین تماسهای خروجی
  • لیست تماسهای بی پاسخ بر اساس داخلی ها
  • گزارش خلاصه عملکرد داخلی ها
  • گزارش خلاصه عملکرد خطوط شهری

و بیش از ۶۰ نوع افزونه ارزشمند برای داشبوردهای مدیریتی که می تواند شما را نسبت به وضعیت ارتباطات سازمانتان آگاه کند.

شما از روتر سیسکو برای تماسهای صوتی خود استفاده می کنید ولی سیسکو کال منیجر ندارید؟می خواهید از سرویس ما استفاده کنید؟ جای نگرانی نیست چون سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای سیسکو قابلیت اتصال به انواع سویچ های ویس سیسکو را دارد و به راحتی می تواند گزارشات کاملی از وضعیت تماسها در اختیار شما قرار بدهد.

اگر می خواهید تماسهای قبلی خود را در سرویس مدیریت و تحلیل تماسها داشته باشید به راحتی با کمک کارشناسان ما می توانید تماسهای گذشته را نیز در داشبوردهای مدیریتی خود داشته باشید.

خوشحال می شویم پاسخگوی سوالات شما باشیم.

همین امروز تغییر را شروع کنید.

 

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 1 میانگین: 1]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید