گزارش تاریخچه تماس ها

توسط فوریه 4, 2016

گزارش تاریخچه تماس ها چیست؟

هر اتفاقی که در دستگاه سانترال یا کالسنتر می ‌افتد یک تاریخچه تماس یا رویداد به حساب می آید. شما با یکی از همکاران خود یک تماس داخلی و درون سازمانی برقرار می کنید، یا یک تماس ورودی از خارج از شرکت دارید، یا با شماره ای در خارج از شرکت تماس می گیرید و یا یک تماس از دست رفته دارید. تمامی ۴ مورد در مرکز تماس شما ثبت و ذخیره می شود و در صورتی که از سامانه مدیریت و تحلیل تماس استفاده کنید، می توانید گزارش تخصصی از آنها دریافت کنید که این گزارش به شما اطلاعات مفیدی در رابطه با روند شرکت در بازه زمانی مورد نظر می دهد.

گزارش تاریخچه تماس ها چیست؟

این نمودار در بخش گزارشات قابل دسترسی است و همان طور که گفته شد بر اساس تاریخ انتخاب شده به شما رپورتاژ می دهد و شما می توانید آنها را بر هر اساسی که مدنظر دارید فیلتر کنید. نمایش براساس تاریخ، نوع تماس، مدت زمان مکالمه، شماره خط شهری، شماره داخلی، گروه یا دپارتمان، هزینه تماس، شعبه مرکز تماس که طبق شرایط قابل تغییر است.

گزارش تاریخچه تماس ها به صورت اتوماتیک

کارایی گزارش تاریخچه تماس ها چیست؟

اولین کارایی این است که به شما اطلاعات دقیق و مهمی را در رابطه با هر رویداد می دهد. چه کسی تماس برقرار کرده؟ چه مدت صحبت کرده؟ با کدام خط شهری مکالمه را آغاز کرده و یا به آن پاسخ داده است؟ هزینه تماس ورودی و خروجی چقدر بوده؟ و ساعت و تاریخ را می توانید به مشاهده کنید. امکان تفکیک این گزارش بر اساس گروه یا حتی شماره دستگاه سانترال یا کالسنتر برای شما فراهم شده است. به طور مثال شما می توانید گزارشات تماس های واحد فروش را مشاهده کنید و یا گزارشات تماس دفتر مرکزی را بررسی کنید.

تنظیم و نوع آنالیز تماس در گزارش تاریخچه تماس ها تماما متناسب با نیاز و خواسته شماست…

تنظیمات مرتبط با گزارش گیری شامل چه آیتم هایی می باشد :

  • نوع گزارش : از بین بیش از 20 نوع گزارش متفاوت آیتم مورد نظر خود را انتخاب می کنید که برای این گزارش باید بر روی تاریخچه تماس هاقرار گیرد
  •  از تاریخ : تاریخ شروع گزارش گیری مورد نظر
  • تا تاریخ: تاریخ پایانی گزارش گیری مورد نظر
  • گروه :چنانچه در درون نرم افزار گروه های متفاوتی را نیز تعریف کرده باشید می توانید گزارش تماس های خروجی مربوط به همان گروه را مشاهده نمایید
  • شماره دستگاه : میتوانید شماره سانترال خود را نیز انتخاب کنید (در صورتیکه چند دستگاه سانترال درون نرم افزار تعریف شده باشد)
  • تاریخ ها : برای راحت تر بودن شما کاربران محترم تاریخ هایی به طور پیش فرض قابل انتخاب نیز می باشند که می توانید بر اساس زمانی مشخص به طور مثال : امروز ، دیروز ، این هفته ، این ماه و …. را انتخاب نموده و در نهایت عمل گزارش گیری را انجام دهید

 کاربرد این گزارش، گرفتن گزارش تفصیلی از کل تماس‌ های شرکت شامل ورودی، خروجی، از دست‌ رفته و داخلی در بازه زماني تعریف شده.

جهت دانلود نرم افزارگزارش سانترال و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید