گزارشگیری و داشبورد سانترال جدید پاناسونیک KX-NSX1000 و KX-NSX2000

توسط مارس 5, 2018

نرم افزار تحلیل تماس سانترال پاناسونیک KX-NSX1000 و KX-NSX2000

 

گزارشگیری از سانترال پاناسونیک NSX1000

سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی از سانترالهای جدید پاناسونیک سری ان اس اکس ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ سانترال پاناسونیک KX-NSX1000 و KX-NSX2000 نیز پشتیبانی می کند. و امکان گزارشگیری و ریز مکالمات سانترال پاناسونیک سری NSX به راحتی فراهم شده است. این مرکز تماس به راحتی می تواند با ارسال آنلاین اطلاعات به داشبورد نرم افزار شرایطی را فرهم آورد تا کاربر تمامی اطلاعات را در لحظه تحلیل و بررسی و حتی نظارت و کنترل نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88903060 تماس حاصل فرمایید.

گزارشگیری و ریز مکالمات سانترال پاناسونیک سری NSX

رشد تکنولوژی باعث شده تا تغییرات بزرگی در نوع کسب و کارها به وجود آید که این امر باعث شد تا پاناسونیک محصولی را ارائه کند که بتواند همگام با خواسته شرکت ها و مشتریان همواره در دسترس باشد و افراد بتوانند از طریق آن با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. با کمک این دستگاه سانترال دیگر شما محدود به مکان نیستید از هر مکانی می توانید به مرکز تلفن متصل شوید البته که هیچ محدودیتی هم در مورد دستگاه متصل شده وجود ندارد. تلفن آی پی، موبایل و یا هر وسیله دیگری از جمله لپ تاپ یا کامپیوتر.

نسل جدید نیروی کار در منزل فعالیت دارند که نیروی دورکار نامیده می شوند. بدین معنا که در منزل خود هستند اما تمامی شواهد و امکانات موجود به گونه‌ای اجرایی می‌شود که انگار در پشت میز خود در دفتر کار هستند. این ویژگی به کمک اینترنت و سرعت بالای انتقال اطلاعات امکان پذیر شده است.

سرویس مدیریت و تحلیل تماس با این مراکز تماس نیز سازگاری دارد. آنالیز دقیق تمامی داخلی ها چه آنهایی که از طریق اینترنت و شبکه متصل هستند چه داخلی های آنالوگ یا دیجیتال. گزارش گیری دقیق و حرفه ای از سانترال KX-NSX1000 یا KX-NSX2000 امکانی است که شاید کمتر نرم افزار مدیریتی تماس توانسته باشد از آن پشتیبانی کند.

با گزارشگر ابری همواره به روز باشید…

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید