گزارشگر ابری سرویسی برای گزارش گیری در سانترال و کال سنتر

توسط فوریه 15, 2020

گزارشگر ابری سرویسی برای گزارش گیری در سانترال و کال سنتر است. سرویس گزارشگر ابری دارای نرم افزار جمع آوری کننده ای است که عملکرد آن جمع آوری داده ها از مرکز تماس شما است. در مرکز تماس پاناسونیک، اطلاعات از طریق پورت با سریال RS232 و هم از طریق شبکه LAN دریافت می شود. تمام کاری که باید انجام دهید این است که نرم افزار جمع آوری کننده را با سیستم عامل ویندوز روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس، نوع ارتباط با دستگاه را در قسمت تنظیمات انتخاب نمایید.

گزارشگر ابری سرویسی برای گزارش گیری در سانترال و کال سنتر

نحوه کار گزارشگر ابری سرویسی برای گزارش گیری در سانترال و کال سنتر

اگر از کابل یا پورت کام استفاده می کنید بایستی پورت کام و سپس سرعت اتصال را انتخاب کنید و درنهایت بر روی دکمه  Connect کلیک نمایید. اگر همه کارها را درست انجام دهید، اطلاعات ارسالی از طرف سیستم مرکز تماس بایستی روی صفحه ظاهر شود. اگر می خواهید از طریق شبکه به مرکز تماس متصل شوید باید آدرس IP، نام کاربری و رمز ورود را وارد کنید. پس از این که اتصال ایجاد شد، کار شما تمام می شود.

نرم افزار جمع آوری کننده به عنوان Windows Service فعال می شود و به طور خودکار اطلاعات را از سانترال یا کال سنتر شما دریافت می کند. سپس در بازه های زمانی مشخص آن ها را به سرورهای گزارشگر ابری ارسال می نماید. پس از این که جمع آوری کننده راه اندازی شد می توانید در عرض 5 دقیقه گزارشات و داشبورد های خود را مشاهده نمایید. اگر دستگاه مرکز تماس شما در لیست مراکز تماس تحت پشتیبانی گزارشگر ابری نیست، ما در عرض 2 روز شروع به پشتیبانی مرکز تماس شما می کنیم.

گزارشگر ابری سرویسی برای گزارش گیری در سانترال و کال سنتر

در حال حاضر سرویس گزارشگر ابری از زیرساخت بسیار قدرتمند Amazon Web Services استفاده می کند و معماری این سرویس ها به شیوه ای است که می تواند به صورت خودکار قدرت پردازش و ارائه خدمات به تعداد زیادی از مشتریان را افزایش دهد. هم اکنون نسخه آزمایشی 14 روزه رایگان را در اختیار شرکت های علاقمند قرار داده ایم.

ثبت درخواست 14 روز استفاده رایگان گزارشگر ابری استفاده از دمو

اگر شما یک مرکز تماس که ما از آن پشتیبانی نمی کنیم و خواستار استفاده از سرویس گزارشگر ابری هستید ما پیشنهاد مخصوصی برای شما داریم و آن استفاده 6 ماهه و رایگان از خدمات ما برای کمک به گسترش و پیشرفت سرویس گزارشگر ابری است.

 

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید