کاهش هزینه های تلفن در شرکت یا سازمان

توسط آوریل 4, 2016

کاهش هزینه ها همیشه در سازمان ها و شرکتها از اهمیت ويژه ای برخوردار بوده است چرا که هزینه کمتر برابر با سود بیشتر خواهد بود.

یکی از هزینه های ماهیانه که در کوچکترین تا بزرگترین سازمانها جز لیست هزینه های ماهیانه می باشد هزینه های قبوض تلفن می باشد.

از انجاییکه عمده ارتباطات سازمانها و شرکتها از طریق تلفن می باشد و تلفن جز ابزار لاینفک ارتباطی به شما می رود پس قبض مخابراتی آن هم شوخی بردار نیست و باید بلافاصله پرداخت شود.

شما ماهیانه چقدر هزینه تلفن پرداخت می کنید؟
۵۰۰ هزار تومان یا ۵۰۰ میلیون تومان؟!!!

 کاهش هزینه های تلفن در شرکت یا سازمان

فرقی نمی کند که کم باشد یا زیاد. برای کاهش هزینه های تلفنی راه حل ویژه ای لازم است. راه حل ويژه استفاده از سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی است.

استفاده کنندگان از این سرویس توانسته اند هزینه های تلفنی خود را بین ۱۰ تا ۴۰٪ به صورت ماهیانه کاهش دهند.

هر چه مبالغ قبوض تلفن شما بیشتر باشد توجیه و لزوم راه اندازی چنین سرویسی در سازمان و شرکت شما بیشتر خواهد بود.

اما سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی چگونه هزینه های تلفنی شما را کاهش می دهد؟

 

گزارشگر ابری تنها راه حل برای کاهش هزینه های تلفن در شرکت یا سازمان

در این سرویس با یک تعریف اولیه از هزینه مکالمات مخابراتی بر اساس تعرفه های مخابرات و تنظیم خطوط کارتان تمام می شود.

سرویس به صورت اتوماتیک و کاملا خودکار هزینه هر خط تلفن و هزینه هر داخلی هزینه هر واحد سازمانی یا شرکتی را برای شما نشان خواهد داد.
شما می توانید با بررسی پر هزینه ترین تماسهای شرکت یا سازمان خود و اینکه آنها مرتبط با کسب و کار شما هستند یا خیر بین ۱۰ تا ۴۰ درصد هزینه های تلفنی خود را کاهش دهید.

خیلی وقتها می شود که مخابرات در محاسبه قبوض اشتباه می کند و اگر شما یک سرویس محاسبه هزینه ها داشته باشید به راحتی می توانید این اشتباهات را متوجه شوید و از پرداخت هزینه های اضافی خودداری کنید.

سرویس مدیریت تماس ها به صورت خودکار پس از پایان هر مکالمه بر اساس تعرفه های مخابراتی هزینه تماس برقرار شده را محاسبه کرده و آن را به شما نمایش می دهد.

ممکن است تعرفه های مخابراتی بر اساس پیش شماره مثلا داخل شهری بین شهری یا بین المللی متفاوت باشد.
ممکن است تعرفه ها بر اساس نوع موبایل متفاوت باشد.
ممکن است تعرفه ها بر اساس ساعت برقراری تماس یا اینکه در چه روزی از هفته می باشد فرق کند.

هر نوع تعرفه ای که باشد با هر نوع پیچیدگی که باشد لازم نیست نگران باشید – سرویس مدیریت و تحلیل تماسها همه این موارد را به صورت خودکار برای شما محاسبه می کند.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید