کاهش هزینه در مرکز تماس

توسط اکتبر 2, 2021

امروزه در بازار رقابتی کسب و کار، کاهش هزینه ها از جمله کاهش هزینه مرکز تماس برای شرکت ها و سازمان ها بسیار مهم است. روش های بسیار زیادی در جهان برای کاهش هزینه ها در در بخش مرکز تماس ارائه و اجرا شده است. بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ در جهان و ایران با استفاده از نرم افزار گزارشگر ابری، بخش قابل توجهی از هزینه های مرکز تلفن خود را کاسته اند. بسیاری از این شرکت ها توانسته اند مبالغ قابل توجهی از کاهش هزینه مرکز تماس را برای توسعه و گسترش کسب و کار خود خرج کنند. به همین واسطه با پیشرفت روزافزون شرکتشان، فروش محصولات و خدمات آن ها نیز روز به روز بیشتر شده است.

کاهش هزینه مرکز تماس

بسیاری از شرکت ها و برندهای بزرگ جهانی مثل :

  • Vodafone 
  • Pepsi
  • Honda
  • 3M
  • Verizon
  • Zoho CRM
  • C&A 

و در داخل ایران شرکت های بزرگی از جمله :

  • گروه مپنا
  • سن ایچ
  • دانشگاه آزاد
  • امرسان
  • بیمه تعاون
  • ستاره ایران
  • مانیزان و…

با استفاده از نرم افزار گزارشگر ابری در مرکز تماس خود شاهد کاهش هزینه و در عین حال بهبود خدمات مشتریان خود می باشند.

کاهش هزینه مرکز تماس به کمک نرم افزار گزارشگر ابری

کاهش هزینه مرکز تماس

در این مطلب با 4 روش کاهش هزینه تماس در مرکز تلفن به کمک نرم افزار گزارشگر ابری آشنا خواهیم شد:

 

1-شناسایی تماس‌های پر تکرار
برخی از شماره ها در تمام سال در لیست شماره های گرفته شده و خروجی قرار دارند و یا حتی در طی یک روز کاری بیش از حالت عادی با آنها تماس برقرار شده. با شناسایی این شماره ها به کمک نرم افزار گزارشگر ابری و ویجت های آن و بررسی علل برقراری این دست از مکالمات می توانید به شدت هزینه تلفن را کاهش دهید و در مقابل کارایی پرسنل و سود خود را در بازه زمانی مشخص افزایش دهید.

 

2-شناسایی تماس‌های طولانی
شناسایی طولانی‌ترین تماس ها یکی از راهکارهای مدیریتی است که به کمک آن می توانید از اتلاف وقت پرسنل در زمان کار جلوگیری کنید. بررسی “مکالمات طولانی” به شما کمک می کند تا مانع برقراری مکالمات غیرضروری شوید. این امر در کاهش هزینه ها و همچنین افزایش بهره‌وری افراد نقش بسزایی دارد.گزارشگر ابری به شما کمک میکند تا در یک نگاه به کمک ویجت مخصوص، کل سازمان و شرکت خود را بررسی کنید و متوجه شوید که میزان کارکرد و بهره وری پرسنل در چه سطحی از برنامه شما قرار دارد.

 

3-شناسایی تماس‌های پر هزینه
تمامی تماس ها بر اساس تعرفه‌ های مخابراتی ثبت شده در نرم افزار گزارشگر ابری محاسبه می شوند. تماس ها درون شهری، برون شهری موبایل (اپراتورهای مختلف) و تماس بین المللی. در پایان هر روز کاری و یا هر بازه زمانی دیگری می توانید مکالماتی که هزینه زیادی را ایجاد کرده‌اند را، شناسایی کنید. مسدود کردن داخلی ها، ایجاد تایمر یا صفر تا دو صفر بند در مرکز تلفن می تواند از دستاوردهای این ویژگی باشد.
در نرم افزار گزارشگر ابری کلیه المان ها به صورت تخصصی بررسی می شود که یکی از پر کاربرد ترین ها “داخلی ها” هستند. با استفاده از این امکان می توانید افرادی که بیشترین هزینه مکالمات را ایجاد کرده‌اند را شناسایی کنید. هزینه تحمیل شده می تواند “مالی” باشد مانند برقراری تماس گران قیمت بین المللی و یا بر مبنای “زمان” باشد، مانند برقراری مکالمه ای ۴۵ دقیقه ای درون شهری. هر دو مورد موجب خلل در کار شده و شناسایی آنها در کاهش هزینه به کمک نرم افزار گزارشگر ابری نقش بسزایی دارد.

 

4-شناسایی تماس‌های شخصی
تماس های تلفنی شخصی متعدد و طولانی در هر سازمان و شرکتی علاوه بر افزایش شدید هزینه های جاری ، باعث کاهش کارایی پرسنل و به طبع کاهش فروش و رضایت مراجعین میشود. به کمک نرم نرم افزار گزارشگر ابری تماس های شخصی و طولانی را شناسایی و از آنها جلوگیری خواهید کرد و در طول زمان شاهد کاهش شدید هزینه های جاری سازمان خود خواهید بود.

 

کاهش هزینه مرکز تماس

نرم افزار گزارشگر ابری به عنوان پارتنر رسمی شرکت سیسکو و تنها نرم افزار گزارشگیری تماس تلفنی بدون محدودیت در تعداد و نوع سانترال (سانترال سیسکو، سانترال پاناسونیک، سانترال آوایا، سانترال استریسک و…) به عنوان ابزاری قدرتمند و بی رقیب جهت مدیریت تمامی مراکز تماس می باشد.

 

هم اکنون برای کاهش هزینه مرکز تماس خود با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣
“هوشمند مدیریت کنید”⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣

☎️⁣⁣⁣⁣⁣⁣ 02188903060
⁣⁣⁣⁣⁣⁣

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 7 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید