کاهش هزینه به کمک نرم افزار گزارشگر ابری

توسط ژوئن 24, 2021

مهم ترین بحث برای هر کسب‌وکاری در شرایط نامساعد اقتصادی، مسئله تحلیل و کاهش هزینه های جاری با رعایت اصول توزیع درآمد است.کاهش هزینه همواره یک ضرورت در پلان کسب و کار است ولی اجرایی کردن آن شاید کمی سخت باشد. برخی از هزینه‌ها ممکن است در لیست شما وجود نداشته باشند که با مدیریت، نظارت مستقیم و بهینه بر آنها می توانید به خوبی این روند را بهبود ببخشید. برای کاهش هزینه های جاری همیشه نیازی به تعدیل نیرو نیست. با ما همراه باشید تا در قسمت اول کاهش هزینه‌ به کمک نرم افزار گزارشگر ابری، چند تکنیک کاربردی را بررسی کنیم.

کاهش هزینه

 

کاهش هزینه به کمک نرم افزار گزارشگر ابری

– قسمت اول –

 

1-شناسایی تماس‌های پر تکرار
برخی از شماره ها در تمام سال در لیست شماره های گرفته شده و خروجی قرار دارند و یا حتی در طی یک روز کاری بیش از حالت عادی با آنها تماس برقرار شده. با شناسایی این شماره ها به کمک نرم افزار گزارشگر ابری و ویجت های آن و بررسی علل برقراری این دست از مکالمات می توانید به شدت هزینه تلفن را کاهش دهید و در مقابل کارایی پرسنل و سود خود را در بازه زمانی مشخص افزایش دهید.

 

2-شناسایی تماس‌های طولانی
شناسایی طولانی‌ترین تماس ها یکی از راهکارهای مدیریتی است که به کمک آن می توانید از اتلاف وقت پرسنل در زمان کار جلوگیری کنید. بررسی “مکالمات طولانی” به شما کمک می کند تا مانع برقراری مکالمات غیرضروری شوید. این امر در کاهش هزینه ها و همچنین افزایش بهره‌وری افراد نقش بسزایی دارد.گزارشگر ابری به شما کمک میکند تا در یک نگاه به کمک ویجت مخصوص، کل سازمان و شرکت خود را بررسی کنید و متوجه شوید که میزان کارکرد و بهره وری پرسنل در چه سطحی از برنامه شما قرار دارد.

 

3-شناسایی تماس‌های پر هزینه
تمامی تماس ها بر اساس تعرفه‌ های مخابراتی ثبت شده در نرم افزار گزارشگر ابری محاسبه می شوند. تماس ها درون شهری، برون شهری موبایل (اپراتورهای مختلف) و تماس بین المللی. در پایان هر روز کاری و یا هر بازه زمانی دیگری می توانید مکالماتی که هزینه زیادی را ایجاد کرده‌اند را، شناسایی کنید. مسدود کردن داخلی ها، ایجاد تایمر یا صفر تا دو صفر بند در مرکز تلفن می تواند از دستاوردهای این ویژگی باشد.
در نرم افزار گزارشگر ابری کلیه المان ها به صورت تخصصی بررسی می شود که یکی از پر کاربرد ترین ها “داخلی ها” هستند. با استفاده از این امکان می توانید افرادی که بیشترین هزینه مکالمات را ایجاد کرده‌اند را شناسایی کنید. هزینه تحمیل شده می تواند “مالی” باشد مانند برقراری تماس گران قیمت بین المللی و یا بر مبنای “زمان” باشد، مانند برقراری مکالمه ای ۴۵ دقیقه ای درون شهری. هر دو مورد موجب خلل در کار شده و شناسایی آنها در کاهش هزینه به کمک نرم افزار گزارشگر ابری نقش بسزایی دارد.

 

4-شناسایی تماس‌های شخصی
تماس های تلفنی شخصی متعدد و طولانی در هر سازمان و شرکتی علاوه بر افزایش شدید هزینه های جاری ، باعث کاهش کارایی پرسنل و به طبع کاهش فروش و رضایت مراجعین میشود. به کمک نرم نرم افزار گزارشگر ابری تماس های شخصی و طولانی را شناسایی و از آنها جلوگیری خواهید کرد و در طول زمان شاهد کاهش شدید هزینه های جاری سازمان خود خواهید بود.

 

 

کاهش هزینه به کمک نرم افزار گزارشگر ابری مقاله وبلاگ  هزینه تماس سانترال پاناسونیک محاسبه هزینه تماس کاهش هزینه شرکت کاهش هزینه تولید کاهش هزینه تماس کاهش هزینه شاخص های کاهش هزینه چگونه هزینه های شرکت را کاهش دهیم؟

هم اکنون برای کاهش هزینه و افزایش فروش شرکت و مجموعه خود با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣
“هوشمند مدیریت کنید”⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣

☎️⁣⁣⁣⁣⁣⁣ 02188903060
⁣⁣⁣⁣⁣⁣

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 11 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید