چگونه هزینه های شرکت خود را کاهش دهیم؟

توسط اکتبر 11, 2015

چگونه هزینه های شرکت خود را کاهش دهیم؟

هر مدیری که چند سالی است کسب و کار خود را هدایت می کند حتما پاسخ این سوال را می داند ولی می دانید که همیشه برای هر مشکل یا سوالی پاسخ های متفاوتی وجود دارد. یکی از راه های کاهش هزینه ها بررسی و مدیریت تماسهای تلفنی می باشد. هر شرکت ماهیانه بین ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۰۰ ها میلیون تومان هزینه تلفن پرداخت می کند و این کاملا وابسته به سایز شرکت و حجم ارتباطات و مشتریان دارد. ولی به نظر شما همه تماس های برقرار شده از شرکت جز تماس های تلفنی مرتبط با امور شرکت بوده است؟ کاهش هزینه تلفن در شرکت راهکاری اساسی و کاربردی است که در صورت فعال سازی و استفاد از آن در کوتاه ترن زمان تغییر را حس خواهید کرد.

چگونه هزینه های شرکت خود را کاهش دهیم؟

چند درصد از تماس های تلفن شرکت شما را تماس های شخصی پرسنل آن تشکیل می دهد؟

یادم می آید یک نفر تعریف می کرد که دوستی داشته و هر وقت کسی خارج از ساعت اداری به ایشون زنگ میزده بهش می گفته اوکی فردا سر فرصت از شرکت با شما تماس می گیرم. بله درست است!!!!! درصد زیادی از تماس ها به کسب و کار شما ارتباطی ندارد و فقط جهت امور شخصی است.

این دسته از تماس ها دو ضرر برای هر کسب و کاری دارند.

  • ضرر اول

هزینه قبض تلفنی را شرکت پرداخت می کند که بابت آن چیزی به دست نیاورده (البته تماس شخصی در حد معقول منظور ما نیست)

چگونه هزینه های شرکت خود را کاهش دهیم؟

  • ضرر دوم

وقتی کارمند وقت زیادی را صرف تلفن های شخصی اش می کند از کجا معلوم که مشتری پشت خط نباشد !!! بله همان مشتری که میلیون ها بابتش هزینه کرده اید تا مشتری شما شود. در این نوشته زیاد نمی خواهم طولانی و خسته کننده بنویسم فقط می خواستم به شما بگویم اگر بر تماسهای شرکت و کسب و کار خود مدیریتی ندارید.بدانید که هر روز ضرر زیادی می کنید!!! حتما این جمله را زیاد شنیده اید که فلانی مثلا هر روز فلان مقدار ضرر ندانستن یا نداشتن اش را می دهد. پس جز آن دسته ها نباشید.

ما ابزاری ساخته ایم که این امکان را برای شما فراهم می آورد که به آسانی بتوانید از وضعیت تلفن های شرکت خود سر در بیاورید.

لازم نیست حتما این کار را وقتی شرکت هستید انجام بدهید. در مسافرت یا هتل یا کنار ساحل فرقی ندارد. فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه کنترل کننده هزینه تماس ها یا همان بیلینگ سانترال و شارژینگ سیسکو با شماره 88903060 تماس بگیرید.

[video-parts row=1]

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید