چگونه می توان هزینه های تلفنی یک سازمان و یا یک شرکت را کاهش داد؟

توسط ژانویه 7, 2017

مدیریت هزینه های تلفنی امری تخصصی است که می بایست به طور تخصصی نیز مورد بررسی قرار گیرد.سوالی که ذهن بسیاری از مدیران سازمان و شرکت ها را به خود مشغول کرده، این است که چگونه می توان هزینه های تلفنی کسب و کار را کاهش داد؟

تلفن یکی از ضروری ترین وسایل ارتباطی برای هر کسب و کاری است که می تواند هزینه های زیادی را نیز برای شرکت ها و یا سازمان ها به همراه داشته باشد.حذف تلفن از چرخه اداری امری غیر ممکن است ولی به سادگی می توان با تمهیداتی هزینه تلفن را تا حدود بسیاری کاهش داد.

آیا جدا فکر کرده اید که چگونه می توان هزینه های تلفنی یک سازمان و یا یک شرکت را کاهش داد؟

خطوط تلفنی پر مصرف

آیا تا به حال اندیشیدید چگونه می توان هزینه های تلفنی یک سازمان و یا یک شرکت را کاهش داد؟

با شناسایی خطوط پر مصرف و غیر ضروری می توان محدودیت هایی را در نظر گرفت. تماس های غیر کاری و پر هزینه سودی برای کسب و کار و شرکت شما ندارند پس هر چه زودتر جلوی این کار را بگیرید.مسدود کردن خطوط تلفن خارج از امور شرکت و ایجاد محدودیت در سیستم تلفنی راهکار مناسبی است.

برخی از تلفن های کاری و ارتباط با مشتریان می تواند بیش از حد طولانی شود راه حل شما اینست که آنها را شناسایی و با آموزش کارمندان و مدیریت مکالمات تلفنی کاهش چشمگیری در قبض تلفن خواهید داشت.برای واحدهای سازمانی بودجه تلفنی در نظر بگیرید و واحدهای پر هزینه را شناسایی و محدود کنید. می توانید تماس های بین المللی را شناسایی و از تکرار بی مورد آنها جلوگیری نمایید، به همین سادگی می توانید در اولین ماه استفاده از سرویس مدیریت تماس ها کاهش هزینه های تلفنی خود را مشاهده کنید.

 

استفاده از سیستم مدیریت و تحلیل تماس ها

آیا تا به حال اندیشیدید چگونه می توان هزینه های تلفنی یک سازمان و یا یک شرکت را کاهش داد؟

سیستم مدیریت و تحلیل تماس ها به شما کمک می کند تا دید وسیع تر و بهتری نسبت به عملکرد و فعالیت های تلفنی خود داشته باشید. این سیستم با استفاده از تکنولوژی های جدید راهی برای کاهش هزینه های تلفنی و صرف هزینه کمتر می باشد و به راحتی قابل دسترس است و در هر زمانی می توانید در یک چشم به هم زدن گزارشات تماس خود را آنلاین ببینید. سیستم مدیریت و تحلیل تماس ها می تواند اطلاعات جامعی از تعاملات تلفنی شما را ازطریق ویجت ها و گزارشات متنوعی که دارد  در هر ساعاتی از شبانه روز در اختیارتان قرار دهد. به این ترتیب مدیریت هزینه های تلفنی و شناسایی نقاط پر هزینه بسیار ساده تر و امکان پذیر می گردد.

چگونه می توان هزینه های تلفنی یک سازمان و یا یک شرکت را کاهش داد؟

امکان تفکیک گزارشات بر اساس گروه در مرکز تماس، امکان تفکیک و گزارش گیری بر اساس خطوط شهری و حتی بر اساس تاریخ و ساعت از ویژگی هایی است که روزانه با آن در ارتباط هستید. کاربری بسیار آسان و ساده باعث شده تا تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در کمترین زمان اجرا شود. به یقین می توان گفت که از لحظه ای که اقدام به ساخت ویجت برای دریافت گزارشات می کنید تا لحظه که آن گزارش را مشاهده می کنید زمانی کمتر از ۲ دقیقه صرف می شود. ویجت های مختلفی در زمینه گزارش هزینه تماس و مکالمات طراحی شده است. از لیست تماس های پر هزینه خروجی تا پرهزینه‌ترین خطوط شهری…

 

چگونه می توان هزینه های تلفنی یک سازمان و یا یک شرکت را کاهش داد؟

 

تمامی ویجت ها را در داشبورد مدیریتی می توانید در شرایطی تعریف کنید که تاریخ پویا فعال شده باشد. در این صورت در هر لحظه اطلاعات دریافتی دقیقا متناسب با همان بازه زمانی مشخص شده به نمایش کشیده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88903060 تماس حاصل کنید.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید