چگونه از سانترال پاناسونیک از طریق پورت LAN گزارشگیری کنیم؟

توسط سپتامبر 4, 2016

برای استفاده از سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی (گزارشگر ابری) برای سانترال های پاناسونیک که از پورت LAN‌ یا شبکه پشتیبانی می کنند مانند دستگاه سانترال KX-NS500 فقط کافی است آی پی IP سانترال خود را بدانید و تنظیمات زیر را چک کنید یا تغییر بدهید. برای این کار شما نیازمند یک لپتاپ و یا کامپیوتری هستید که از طریق کابل شبکه دو دستگاه را به هم ارتباط دهید. در 4 دسته بندی نوشته شده در ذیل روش های مختلف برای راه اندازی و ایجاد این پل ارتباطی وجود دارد. متناسب با مدل سانترال یا همان مرکز تماس خود مراحل را انجام دهید. در این مقاله به این سوال که چگونه از سانترال پاناسونیک از طریق پورت LAN گزارشگیری کنیم؟ پاسخ دادیم…

  • سانترالهای سری TDA اگر مجهز به کارت IP Gateway  یا CTI باشند شما می توانید از طریق پورت لن یا شبکه از آنها اطلاعات دریافت کنید.
  • سانترالهای سری TDE به طور پیش فرض پورت شبکه دارند و برای گزارشگیری نیاز به هیچ سخت افزار اضافه ای نمی باشد
  • سانترالهای سری NCP به طور پیش فرض پورت شبکه دارند و برای گزارش گیری از سانترال های نیازی به هیچ سخت افزار اضافه ای ندارید.
  • سانترالهای سری NS پاناسونیک که جدیدترین آنها می باشند هم به طور پیشفرض پورت شبکه دارند و می تواند به  راحتی به سرویس گزارشگیری تماسهای تلفنی وصل شود.

چگونه از سانترال پاناسونیک از طریق پورت LAN گزارشگیری کنیم؟

چگونه از سانترال پاناسونیک از طریق پورت LAN گزارشگیری کنیم؟

تنظیمات سری TDA TDE NCP

  • مرحله اول – نرم افزار مدیریت و تنظیمات سانترال را باز کنید
  • مرحله دوم – انتخاب پورت LAN
  • مرحله سوم – در قسمت Print Information گزینه های ورودی و خروجی و داخلی را در حالت Print قرار بدهید.
  • مرحله چهارم – فرمت تاریخ را چک کنید که با تنظیمات سمت نرم افزار گزارشگیری برابر باشد
  • مرحله پنجم – فرمت ساعت را چک کنید که با تنظیمات سمت نرم افزار گزارشگیری سانترال برابر باشد.

گزارشگیری سانترال پاناسونیک

  • مرحله ششم – بر روی قسمت SMDR Option کلیک کنید
  • مرحله هفتم – شماره پورت و رمز را یادداشت کنید که در نرم افزار گزارشگیری تماس وارد کنید.

گزارشگیری سانترال TDE

  • در انتها تنظیمات لازم را در قسمت تنظیمات سرویس مدیریت و تحلیل تماسها انجام بدهید و آن را ذخیره کنید.
  • یوزر نیم پیش فرض SMDR
  • و پسورد PCCSMDR می باشد

تنظیمات گزارشگیری از سانترال برای سری سانترالهای NS پاناسونیک

  • از مرورگر وب خود وارد نرم افزار مدیریت سانترال خود بشوید.
  • به قسمت شماره ۱۱ Maintenance بروید و بر روی قسمت Main کلیک کنید.

گزارشگیری تماسها سانترال NS

  • مطمین شوید که گزینه های تماس ورودی خروجی و داخلی در حالت Print قرار بدهید.
  • بر روی قسمت SMDR Option کلیک کنید.

تنظیمات برای NS500-SMDR

  • پورت پیش فرض ۲۳۰۰ می باشد. کد کاربری SMDR و کلمه عبور پیش فرض PCCSMDR است.

تنظیمات مناسب را در سمت گزارشگیری تماس انجام بدهید و از سرویس لذت ببرید.

اگر هر سوالی داشتید خوشحال می شویم صدای شما را بشنویم. شماره تماس 88903060 می باشد.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 1 میانگین: 2]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید