ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های خروجی

توسط دسامبر 7, 2015

ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های خروجی در سامانه گزارشگیری از کالسنتر و سانترال به شما 6 داخلی که بیشترین تماس های خروجی را در بازه زمانی مورد نظر شما داشته اند نمایش می دهد. در اطلاعات این ویجت شما دو ستون دارید که در ستون “داخلی” شماره داخلی فرد مورد نظر را مشاهده می کنید و در ستون مقابل که تماسها “ می باشد تعداد تماس های خروجی به این شماره داخلی قابل رویت می باشد. شما می توانید این تماس ها را براساس گروه و واحد های مختلف سازمانی خود طبقه بندی نمایید.

کاربرد ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های خروجی

کاربرد ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های خروجی

پرکارترین داخلی یعنی فردی که بیشترین مدت زمان مکالمه را براساس تماس خروجی داشته است. با توجه به واحد های مختلف یک سازمان و حتی حوزه فعالیت شما تعداد تماس ها و مدت مکالمه متفاوت است و نمی توان استانداردی برای آن تعریف نمود. اما با پیگیری گزارشات می توانید برای سازمان خود یک چارت و الگویی استاندارد را ایجاد کنید. به طور مثال در واحد بازاریابی تلفنی که تمامی افراد عهده دار برقرار کردن تماس تلفنی هستند هرچه مدت مکالمه بیشتر باشد نشان دهنده حجم بالا فعالیت است. اما در واحد پشتیبانی که اصولا افراد عهده دار پاسخ دادن به تماس ها هستند، حجم بالا تماس خروجی نمی تواند نشانه ای خوب و مثبت باشد.

هر گزارش از تماس بسته به واحد و سیاست کاری هر شرکت معنا و مفهومی متفاوت دارد.

اما تنظیمات ویجت گزارشگر ابری در تمامی مراحل برای شرکت ها یکسان است. فعال سازی “تاریخ پویا” یکی از همین موارد است. با فعال سازی “تاریخ پویا” به طور مثال وقتی ویجت را بر روی روز گذشته قرار می دهید همیشه اطلاعات و پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های خروجی روز گذشته را مشاهده خواهید کرد. در حقیقت شما امکان انتخاب تاریخ به صورت پویا و یا استاتیک را دارید.

تنظیمات ویجت در نرم افزار گزارش سانترال شامل موارد زیر می باشد :

Most Widely Used Extensions Outgoing1

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های خروجی( Most Widely Used Extensions Outgoing today ) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

Most Widely Used Extensions Outgoing2

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

3

جهت دانلود نرم افزار گزارش سانترال و استفاده از گزارشات و ویجت های متنوع آن لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید