ویجت پرهزينه‌ترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی در تلفن سانترال

توسط ژانویه 19, 2016

در ویجت پرهزينه‌ترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی در تلفن سانترال، داخلی هایی که بيشترين هزينه تماس را برای تماس‌ های ورودی داشته ‌اند نمايش داده می شوند. به معنای دیگر و به نسبت توضیحاتی که در رابطه با هزينه تماس‌ های ورودی اعلام شد، می توان گفت که کدام داخلی بیشترین هزینه حقوق خود را صرف جوابگویی به تماس‌ های داخلی می کند و آیا واقعا بايد براي این موضوع حقوق دریافت کند يا خير، يا اینکه اگر شما به جهت تبلیغات هزینه می کنيد و اين تبلیغات از نوع تلفنی می باشد می توانيد برای هر تماس ورودی به نسبت هزینه تبليغات قیمتی را در نظر بگیريد و در نهايت ميزان هزينه نهایی مبلغ را محاسبه کنید.

تنظیمات ویجت پرهزينه‌ترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی در تلفن سانترال

ویجت پرهزينه‌ترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی در تلفن سانترال

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی پرهزينه‌ترين داخلي‌ها بر اساس تماس های ورودی (Top Extensions by Cost today ) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

در پایان :

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در نرم افزار تلفن سانترال panasonic Callreport کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با سرویس نرم افزار تلفن سانترال panasonic به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم

جهت دانلود نرم افزارتلفن سانترال panasonic  و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید