ویجت هزینه کل مکالمات در سامانه گزارشگرابری

توسط ژانویه 7, 2016

یکی از خواسته های شما مدیران “کاهش هزینه در شرکت” می باشد. اما آیا تا به حال توجه کرده اید که بخش اعظمی از هزینه ها برای قبوض مخابراتی پرداخت می شود بدون آنکه هیچ نظارتی بر روی آن داشته باشید؟ با استفاده از ویجت هزینه کل مکالمات در سامانه گزارشگرابری می ‌توانید به ‌راحتی هزینه ها را مدیریت کنید.

با استفاده از این ویجت شما خواهید فهمید که هزینه تماس هر کارمند شما چقدر است و یا در طول روز هزینه کل مکالمات و تماس های خروجی شرکت چقدر بوده است.

کارایی ویجت هزینه کل مکالمات در سامانه گزارشگرابری

کارایی ویجت هزینه کل مکالمات در سامانه گزارشگرابری

با استفاده از این ویجت و پس از گذشت چند روز شما به یک استانداردی خواهید ‌رسید. به طور مثال هزینه تماس های خروجی در هر روز کاری حدودا پنج هزار تومان می باشد. در روزی هزینه کل با استاندارد مشخص شده، اختلاف فاحشی داشته باشد شما متوجه خواهید شد که رویدادی غیر معمول رخ داده است و به دنبال آن خواهید گشت. ممکن است در این راه با مکالمه ای رو به رو شوید که با خارج برقرار شده و یا با موبایل بیشتر از حد معمول صحبت شده است.

شما می توانید به راحتی آن تماس ها و هزینه ها را مدیریت کنید. به طور مثال می توانید هشداری در این زمینه تعریف کنید که در صورت برقراری تماس با خارج از کشور و یا گذر از مدت زمانی خاص در مکالمه و یا گذر از مبلغی خاص در یک تماس خرورجی و… سامانه سریعاً به شما از طریق SMS یا ایمیل، وب هوک و… به شما اطلاع دهد.

ویجت ویجت هزینه کل مکالمات در سامانه گزارشگرابری (مکالمات ورودی و مکالمات خروجی) به شما هزینه کل مکالمات تان را نمایش می دهد.

در تنظیمات این ویجت شما امکان تعریف واحد پول مورد نظر خود را دارید که واحد پول ایران همان ریال می باشد که می توانید به طور دقیق عدد بدهی خود را ملاحظه نمایید. همچنین در قسمت تنظیمات ویجت شما امکان انتخاب تاریخ را نیز دارید که به طور مثال میتوانید ویجت را همیشه بر روی روز گذشته قرار دهید تا هزینه صرف شده در روز گذشته را مشاهده نمایید.به کمک این ویجت شما می توانید به طور دقیق هزینه ای که بابت استفاده از خطوط تلفن باید پرداخت کنید را به طور دقیق و برای مدت زمانی خاص ملاحظه نمایید و از بالا رفتن هزینه های مازاد جلوگیری فرمایید

تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد :

Total Calls Cost1

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی هزینه کل مکالمات تنظیم گردد
  • از تاریخ : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا تاریخ : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

Total Calls Cost2

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

Top Calls by Duration Outgoing3

جهت دانلود نرم افزار سانترال  و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید