معرفی ویجت مدت زمان کل مکالمات ورودی

توسط نوامبر 4, 2015

یکی دیگر از ویجت های گزارش گیر سانترال آنلاین ، ویجت “مدت زمان کل مکالمات ورودی سانترال” می باشد که به صورت دقیق بر حسب ساعت ، دقیقه و ثانیه میزان کل مکالمات ورودی شما را نمایش می دهد .چنانچه شما دو عدد از این ویجت و  را در کنار هم قرار دهید و تاریخ هریک را به روزهای متفاوتی اختصاص دهید می توانید نسبت کلی تماس های ورودی سازمان و یا شرکت را نسبت به روز دیگری سنجش نمایید تا نسبت کلی تماس های تان نسبت به دو زمان مختلف را برایتان نمایش دهد. در زمان هایی که تبلیغات ، آگهی و یا هر برنامه ی ویژه ای را اجرا کرده باشید تفاوت بین دو زمان را به خوبی می توانید متوجه شوید.

 

تنظیمات ویجت مدت زمان کل مکالمات ورودی سانترال شامل موارد زیر می باشد :

معرفی ویجت مدت زمان کل مکالمات ورودی آموزش نرم افزار مقالات آموزشی مقاله وبلاگ  مدت زمان کل مکالمات ورودی گزارش گیری از سانترال پاناسونیک گزارش گیری از سانترال آوایا گزارش گیری از سانترال سانترال پاناسونیک سانترال آوایا تماس های ورودی smdr panasonic

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی مدت زمان کل مکالمات ورودی (Incoming Calls Duration today) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

معرفی ویجت مدت زمان کل مکالمات ورودی آموزش نرم افزار مقالات آموزشی مقاله وبلاگ  مدت زمان کل مکالمات ورودی گزارش گیری از سانترال پاناسونیک گزارش گیری از سانترال آوایا گزارش گیری از سانترال سانترال پاناسونیک سانترال آوایا تماس های ورودی smdr panasonic

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

معرفی ویجت مدت زمان کل مکالمات ورودی آموزش نرم افزار مقالات آموزشی مقاله وبلاگ  مدت زمان کل مکالمات ورودی گزارش گیری از سانترال پاناسونیک گزارش گیری از سانترال آوایا گزارش گیری از سانترال سانترال پاناسونیک سانترال آوایا تماس های ورودی smdr panasonic

در پایان :

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین Callreport کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد.

مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید