ویجت مدت زمان کل مکالمات خروجی

توسط نوامبر 23, 2015

یکی دیگر از ویجت های گزارش گیر سانترال آنلاین، “ویجت مدت زمان کل مکالمات خروجی” می باشد که به صورت دقیق بر حسب ساعت، دقیقه و ثانیه میزان کل مکالمات خروجی شما را نمایش می دهد. چنانچه شما دو عدد از این ویجت را در کنار هم قرار دهید و تاریخ هر یک را به روز های متفاوتی اختصاص دهید، می توانید نسبت کلی تماس های خروجی سازمان و یا شرکت را نسبت به روز دیگری سنجش نمایید تا نسبت کلی تماس های تان نسبت به دو زمان مختلف را برایتان نمایش دهد.

هم چنین می توانید بخوانید:  چگونه با نظارت بر تماس خروجی موفقیت را لمس کنیم؟

معرفی ویجت مدت زمان کل مکالمات خروجی

در تنظیمات این ویجت شما امکان انتخاب تاریخ به صورت پویا و یا استاتیک را دارید. در حالت پویا به طور مثال وقتی ویجت را بر روی هفته جاری قرار می دهید، همیشه مدت کل مکالمات خروجی هفته جاری را مشاهده خواهید کرد.

تنظیمات ویجت مدت زمان کل مکالمات خروجی شامل موارد زیر می باشد :

Outgoing Calls Duration1

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی مدت زمان کل مکالمات خروجی(Outgoing Calls Duration today) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

Outgoing Calls Duration2

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

ویجت مدت زمان کل مکالمات خروجی مقاله  ویجت مدت زمان کل مکالمات خروجی مدت زمان کل مکالمات خروجی گزارش گیری از سانترال پاناسونیک گزارش گیری از سانترال سانترال پاناسونیک سانترال آوایا smdr panasonic

با استفاده از ویجت های مختلف در گزارشگر ابری شما می توانید تحلیل دقیق و مناسب از کسب و کار خود داشته باشید و همچنین این اطلاعات به بهتر شدن کسب و کارتان کمک می کند. هرچه اطلاعات دقیق تری از وضعیت مکالمات در شرکت داشته باشید بهتر می توانید برنامه ریزی برای پیشرفت داشته باشید. کیفیت مکالمات بسیار اهمیت دارد. مشتری مداری نیز از جمله مواردی است که در این ویجت می توان آن را بررسی کرد.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید