تنظیمات ویجت درصد تماس های خروجی

توسط نوامبر 30, 2015

ویجت درصد تماس های خروجی کمک شایانی به سازمان ها و شرکت های کوچک و بزرگ در مدیریت هزینه های تلفنی می کند. شما با هر مرتبه گزارشگیری از سانترال خود این درصد را به روز شده مشاهده خواهید کرد و با کنترل کاهش یا افزایش آن می توانید به بهره وری هرچه بیش تر کسب و کارتان کمک نمایید. در بسیاری از شرکت ها و موسسات کاهش این درصد دغدغه بسیاری از مدیران و مسئولان می باشد. با تنظیمات ویجت درصد تماس های خروجی در نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال یا کالسنتر در داشبورد مدیریتی همواره به روز باشید…

تنظیمات ویجت درصد تماس های خروجی

تنظیمات ویجت درصد تماس های خروجی در نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال یا کالسنتر

در تنظیمات این ویجت شما امکان انتخاب تاریخ به صورت پویا و یا استاتیک را دارید. در حالت پویا به طور مثال وقتی ویجت را بر روی هفته جاری قرار می دهید، همیشه درصد تماس های خروجی هفته جاری را مشاهده خواهید کرد و یا می توانید با داشتن دو ویجت در کنار هم و در تاریخ های مختلف موفقیت خود را نسبت به کنترل و یا کاهش این عدد مشاهده نمایید.

تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد :

تنظیمات ویجت درصد تماس های خروجی

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی درصد تماس های خروجی( Outgoing Calls Percent today ) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

تنظیمات ویجت درصد تماس های خروجی

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

تنظیمات ویجت درصد تماس های خروجی

در پایان :

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین Callreport کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم.

جهت دانلود  نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال  و استفاده از ویجت های متنوع آن کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید