ویجت درجه تماس های بی پاسخ در مرکز تلفن سانترال زیمنس

توسط دسامبر 21, 2015

یکی از مهم ترین ویجت ها در سرویس PBX Call Report، ویجت درجه تماس های بی پاسخ می باشد. این ویجت درجه و تعداد تماس های بی پاسخ شرکت شما را نشان می دهد. عدد بالا در این ویجت نشان دهنده نارضایتی مشتریان و از دست دادن اعتماد آنها نسبت به کار و تعهدات شما و همچنین هزینه های هنگفت بازاریابی و تبلیغات شما می باشد.مدیران شرکت در هر بخش باید همواره تلاش کنند تا این عدد به صفر نزدیک تر باشد. در تنظیمات ویجت درجه تماس های بی پاسخ در مرکز تلفن سانترال زیمنس شما امکان انتخاب تاریخ به صورت پویا و یا استاتیک را دارید. در حالت پویا به طور مثال وقتی ویجت را بر روی هفته جاری قرار می دهید، همیشه درجه تماس های بی پاسخ هفته جاری را مشاهده خواهید کرد.

ویجت درجه تماس های بی پاسخ در مرکز تلفن سانترال زیمنس

ویجت درجه تماس های بی پاسخ در مرکز تلفن سانترال زیمنس

یکی از شیوه های جالب برای مشاهده افزایش یا کاهش پیشرفت و بهروری شما در میزان پاسخگویی نسبت به هفته ها یا ماه های گذشته استفاده از دو ویجت درجه تماس های بی پاسخ در کنار هم می باشد که باید یکی را بر روی روز جاری و دیگری را بر روی دیروز تنظیم نمایید.با این شیوه در هر روز، با یک نگاه میزان پیشرفت نسبت به روز گذشته و یا بازه زمانی دیگر را مشاهده خواهید کرد.

تنظیمات ویجت درجه تماس های بی پاسخ در مرکز تلفن سانترال زیمنس شامل موارد زیر می باشد :

ویجت درجه تماس های بی پاسخ در مرکز تلفن سانترال زیمنس

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی درجه تماس های بی پاسخ(Abandon Calls Gauge today ) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید…

ویجت درجه تماس های بی پاسخ در مرکز تلفن سانترال زیمنس

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

ویجت درجه تماس های بی پاسخ در مرکز تلفن سانترال زیمنس

در پایان برای ویجت درجه تماس های بی پاسخ در مرکز تلفن سانترال زیمنس

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را توسعه دهیم. هدف ما در ارایه نرم افزاری برای مرکز تلفن سانترال زیمنس کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با سرویس نرم افزار مرکز تلفن سانترال زیمنس به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم

جهت دانلود نرم افزار مرکز تلفن سانترال زیمنس و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید