معرفی ویجت خلاصه تماس ها در گزارش گیری از سانترال

توسط اکتبر 12, 2015

 

یکی از ویجت های بسیار پر استفاده در گزارشگیر ابری ، ویجت خلاصه تماس ها می باشد. این ویجت یک نمای کلی از وضعیت تلفن های شرکت یا سازمان شما یا واحد انتخاب شده را نمایش می دهد. اطلاعات این ویجت به شرح ذیل می باشد:

کل تماس ها : تعداد کل تماس های ورودی ، خروجی و بی پاسخ

بی پاسخ : تعداد کل تماس های بی پاسخ

ورودی : تعداد کل تماس های ورودی

خروجی : تعداد کل تماس های خروجی

طولانی ترین تماس ورودی : مدت مکالمه طولانی ترین تماس ورودی

طولانی ترین تماس خروجی : مدت مکالمه طولانی ترین تماس خروجی

اولین تماس : ساعت و تاریخ اولین تماس در بازه زمانی انتخاب شده

آخرین تماس : ساعت و تاریخ آخرین تماس در بازه زمانی انتخاب شده

آخرین اطلاعات دریافتی از سانترال : ساعت و تاریخ آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه سانترال شما

آخرین رکورد اطلاعات : ساعت و تاریخ آخرین اطلاعات دریافت شده از سانترال شما

تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد :

callsummarywidget2

عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید

از : تاریخ شروع بازه زمانی

تا : تاریخ پایان بازه زمانی

گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

callsummarywidget3

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

callsummarywidget4

در پایان :

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین Callreport کمک به شرکت های کوچک و بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد.

مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید