معرفی ویجت تعداد تماس های خروجی

توسط نوامبر 18, 2015

یکی از مهم ترین ویجت ها در سرویس PBX Call Report ، ویجت تعداد تماس های خروجی می باشد. در این مقاله به معرفی ویجت تعداد تماس های خروجی خواهیم پرداخت. این ویجت تعداد تماس های گرفته شده از سازمان و یا شرکت شما را نشان می دهد. در تنظیمات این ویجت شما امکان انتخاب تاریخ به صورت پویا و یا استاتیک را دارید. در حالت پویا به طور مثال وقتی ویجت را بر روی هفته جاری قرار می دهید، همیشه تعداد تماس های خروجی هفته جاری را مشاهده خواهید کرد.

یکی از شیوه های جالب برای مشاهده افزایش یا کاهش پیشرفت شما در میزان برقراری تماس های خروجی نسبت به هفته ها یا ماه های گذشته استفاده از دو ویجت تعداد تماس های خروجی در کنار هم می باشد که باید یکی را بر روی روز جاری و دیگری را بر روی دیروز تنظیم نمایید.با این شیوه در هر روز ، با یک نگاه میزان پیشرفت نسبت به روز گذشته و یا بازه زمانی دیگر را مشاهده خواهید کرد.

تنظیمات معرفی ویجت تعداد تماس های خروجی شامل موارد زیر می باشد…

تنظیم ویجت تعداد تماس های خروجی

 

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی تعداد تماس های خروجی(Outgoing Calls Count today ) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

تنظیمات ویجت تعداد تماس های خروجی

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

تنظیمات ویجت تعداد تماس های خروجی

در پایان :

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین Callreport کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم…

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید