اطلاعاتی که از ویجت ترافیک تماس ها در گزارش گیری از سانترال بدست می آوریم چه کاربردی دارند؟

توسط دسامبر 26, 2015

یکی از ویجت هایی که در سرویس آنلاین گزارش گیری از سانترال و یا کالسنتر بسیار پر استفاده می باشد و اطلاعات بسیار مفیدی به شما ارایه می نماید، ویجت ترافیک تماس ها می باشد. این ویجت کمک بزرگی به مدیران شرکت ها و سازمان ها در جهت برنامه ریزی های دقیق تر و کارآمد تر می کند. اما اصلی این است که اطلاعاتی که از ویجت ترافیک تماس ها در گزارش گیری از سانترال بدست می آوریم چه کاربردی دارند؟ و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

اطلاعاتی که از ویجت ترافیک تماس ها در گزارش گیری از سانترال بدست می آوریم چه کاربردی دارند؟

اطلاعاتی که از ویجت ترافیک تماس ها در گزارش گیری از سانترال بدست می آوریم چه کاربردی دارند؟

به واسطه نمودار خطی (آموزش ویجت نموداری) که از این گزارش بدست شما می رسد ، می توانید از پیک تماس های تلفنی شرکت و یا سازمان خود اطلاعاتی بدست آورید و بر همان اساس برنامه ریزی های کاری خود را انجام دهید . به طور مثال ساعت نهار و یا ساعت شروع و پایان کار خود را مناسب تر تعیین کنید تا کارمند های شما از ساعت استراحت خود راضی تر باشند و هم تماس های از دست رفته خود را می توانید به حداقل برسانید تا رضایت خاطر مشتریان خود را بیشتر جلب نمایید. شما می توانید ساعت جلسه های کاری خود را برای زمانی از روز تعیین کنید که در آن تماس های شما در حداقل تعداد هستند. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید در کنار کادری که باز شده است ،102 عدد تماس ورودی را نشان می دهد که در حدود ساعت 6 صبح ثبت شده است.

اطلاعات این ویجت به شرح ذیل می باشد…

  • نوار آبی : تماس های ورودی
  • نوار مشکی : تماس های خروجی
  • نوار سبز : تماس های بی پاسخ
  • خط افقی : تعداد تماس ها
  • خط عمودی: ساعت های تماس

تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد…

اطلاعاتی که از ویجت ترافیک تماس ها در گزارش گیری از سانترال بدست می آوریم چه کاربردی دارند؟

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی ترافیک تماس ها ( Call Traffic today ) تنظیم گردد .
  • از تاریخ : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا تاریخ : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

اطلاعاتی که از ویجت ترافیک تماس ها در گزارش گیری از سانترال بدست می آوریم چه کاربردی دارند؟

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

اطلاعاتی که از ویجت ترافیک تماس ها در گزارش گیری از سانترال بدست می آوریم چه کاربردی دارند؟

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید