4 ویجت در تحلیل تماس که هر مدیری دوست دارد از آنها استفاده کند

توسط جولای 27, 2020

چندی پیش، وظیفه ی دیگری به من محول شد تا به آن رسیدگی کنم. این کار من را ملزم کرد تا سراغ بعضی از ویجت های تحلیل تماس PBXDom بروم و چند آزمایش کوچک انجام دهم. درست وسط کاری که در حال انجامش بودم، حواسم به کلی پرت شد و خودم را در حالی یافتم که کلا در مورد چیزی کاملا متفاوتی به فکر فرو رفته بودم. آن زمان بود که با واژه و اصطلاح “زمان واقعی” روبرو شدم.

تمام ما از رسانه های اجتماعی و سرویس های آنلاین مانند گوگل استفاده می کنیم. تمام این قهرمانان بزرگ دنیای وب برای بیشتر خدماتی که ارائه می دهند، از فناوری های زمان واقعی وب بهره می برند. اگر شما تا به حال در یک بازی آنلاین شرکت کرده باشید، آنگاه این فناوری را تجربه و آن را احساس کرده اید.

ریل تایم در گوگل نیز وجود دارد و موجب پیشرفت او شده

زمانی که به صورت آنلاین با سایر همکاران خود بر روی برگه یا سندی از گوگل کار می کنید و همکاری می کنید تا به شکل آنلاین آن را به سرانجام برسانید از نمونه های این مورد است، یا مثالی دیگر از مصارف این فناوری ها به طور عملی می تواند رسیدن آنی پیامی از طرف شخصی برای شما از طریق فیس بوک باشد. بعضی چیزها که در قدیم ناممکن به نظر می رسید که دیگر ناممکن نیست. فناوری های “زمان واقعی” پیوسته در حال رشد هستند و گفته می شود که روز به روز کاربران بیشتر و بیشتری در حال کشف آن هستند.

من چندین پژوهش به صورت آنلاین انجام دادم و چندین منبع برای درک بیشتر در مورد موضوع فناوری زمان واقعی پیدا کردم. کشف کردم که ما فقط خدماتی را می توانیم زمان واقعی بدانیم که اطلاعات بر روی اینترنت از طرف یک شخص در کمتر از چند هزارم ثانیه به دست طرف مقابل برسد. آیا می توانید باور کنید؟ فقط در چند هزارم ثانیه.

امکان نمایش تمامی ویجت ها در صفحه نمایش بزرگ برای افزایش عملکرد پرسنل هر واحد

این “هزارم ثانیه” واقعا برای من سریع و آنی به نظر می رسد، مخصوصا زمانی که صحبت از سیستم تلفنی و تحلیل تماس و خدمات ارائه گزارش مانند PBXDom باشد. خبر خوب این است که تحلیل تماس هم اکنون از این فناوری سریع و شگفت انگیز استفاده می کند و اطلاعات را از طریق ویجت های زمان واقعی و در کسر بسیار کوچکی از ثانیه تحویل می دهد، که از دیدگاه من بسیار درخور توجه است!

ویجت بلادرنگ  یا زمان واقعی تحلیل تماس

گزارشگر ابری بالغ بر 60 ویجت دارد. تا کنون، 4 عدد از این ویجت ها در حال پشتیبانی از این فناوری زمان واقعی هستند…

  1. وضعیت افزونه زمان واقعی (بلادرنگ)
  2. صف خط خارجی زمان واقعی (بلادرنگ)
  3. وضعیت صف زمان واقعی (بلادرنگ)
  4. کل زمان انتظار در صف زمان واقعی (بلادرنگ)

ویجت بلادرنگ راهکاری خلاقانه برای مدیریت و نظارت بهتر تماس ها

بیان این نکته مهم و ضرویست که برای بهره و استفاده کافی بردن از این ویجت ها، دستگاه سانترال و یا کال سنتر شما نیاز دارد تا قابلیت پشتیبانی از زمان آنی یا همان بلادرنگ را داشته باشد. در غیر این صورت، هیچ یک از 4 ویجت سرویس مدیریت و تحلیل تماس به شکل درستی کار نخواهند کرد. در این مقاله مایلم تا در مورد چگونگی کارکرد ویجت وضعیت داخلی ها به صورت Real-Time توضیحاتی ارائه کنم.

من می توانم با استفاده از این ویجت تا 9 داخلی متفاوت را لیست کنم و وضعیت آنها را تحت نظارت خود بگیرم و ببینم که در چه حالتی هستند.

  • بلااستفاده مانده اند
  • در حال زنگ خوردن هستند
  • در حال تماس هستند
  • مشغول صحبت کردن می باشند

هر یک از وضعیت های متفاوت تلفن های داخلی رنگ بخصوص و مختلفی به خود می گیرند.  به طور پیش فرض و زمانی که داخلی در حال بلا استفاده است، رنگ آن سفید است. زمانی که تلفن داخلی تماسی را دریافت می کند، رنگ آن تبدیل به زرد می شود و یک فلش به سمت پایین در کنارش ظاهر می شود، تمام این ها در کنار شماره تلفن با زمان انتظار قبل از این که تماس پاسخ داده شود، قرار دارند. همچنین، زمانی که یک داخلی یک تماس دریافت شده را پاسخ می دهد، از زرد به آبی تغییر رنگ می دهد. شماره تلفن تماس گیرنده، در کنار طول مدت زمان مکالمه زمان واقعی نشان داده می شود.

مدیریت آسان تماس ها با ویجت بلادرنگ گزارشگر ابری

مجددا، زمانی که یک داخلی تماسی می گیرد یا به عبارت دیگر، زمانی که گوشی داخلی ای تماس خارجی دارد، علامت آن تبدیل به رنگ آبی با فلشی رو به بالا می شود و موضوع بسیار جالبی که در اینجا وجود دارد این است که تمام این اتفاقات فقط در کمتر از چند هزارم ثانیه اتفاق می افتد!

ویجت های زمان واقعی یا بلادرنگ طراحی شده اند تا به مدیران کمک کنند که نظارت دقیق تری بر عملکرد کارمندان مخصوصا در مراکز تماس، فروشگاه ها و مراکز خدمت رسانی شرکت ها و کسب و کارها داشته باشند. در حال حاضر که با ویجت های زمان بلادرنگ گزارشگر ابری آشنا شدید، می دانیم که شما چگونه می توانید بهره کافی از آنها را ببرید و باعث شوید تا شرکت یا سازمان شما سود کند.

همانند همیشه، مشتاقیم تا بازخورد سازنده، پیشنهادات خوب و حتی سوالات شما را دریافت کنیم. تیم ما متعهد شده است تا بهترین کمک ها و خدمات پشتیبانی را به شما ارائه کنند، پس با ما در تماس باشید.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید